خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی همایش میقات صالحین دانش آموزی در میعادگاه نمازجمعه شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۶۸۵۹۰
|
۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، همایش میقات صالحین به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی با حضور حلقه های صالحین واحدهای مقاومت امیدان،پویندگان و پیشگامان بسیج دانش آموزی حوزه های ایمان و کوثر در میعادگاه نمازجمعه شاهرود برگزار شد.

در این برنامه که از واحدهای مقاومت حلقه های صالحین حضور داشتند، پیرامون موضوع چرا (زنده باد مرگ بر آمریکا) و (جنگ نرم در فضای مجازی) بحث و تبادل نظر شد.

سرهنگ پاسدار جمال الدین غنایی فرمانده بسیج دانش آموزی حوزه ایمان در حاشیه این همایش با اشاره به هفته بسیج دانش آموزی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز به خصوص شهید فهمیده گفت: این همایش تحت عنوان میقات صالحین فهمیده ها و رهروان شهید فهمیده در نمازجمعه برگزار شد.

وی افزود: هدف از اجرای این همایش حفظ و انسجام متربیان حلقه های صالحین و تبیین و تشریح برنامه های صالحین و به خصوص اهمیت 13 آبان بوده است.

غنایی تصریح کرد: این حلقه ها دو موضوع (چرا زنده باد مرگ بر آمریکا) و (فضای مجازی تهدیدات و فرصت ها) مورد بحث دانش آموزان قرار گرفت.

در پایان این برنامه اعضاء حلقه های صالحین در نمازجمعه شرکت کردند.

همچنین نمازجمعه این هفته به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی با حضور دانش آموزان بسیجی به عنوان قاری و موذن و محافظان تریبون نمازجمعه برگزار شد و در بین دو نماز سید متین مصطفوی دانش آموز مقطه ابتدایی واحد امیدان شاهد شهدای باغزندان در خصوص مدافعان حرم، داعش و تکفیری ها و زنده باد مرگ بر آمریکا دکلمه زیبایی را قرائت کرد که با تشویق نمازگزاران تایید شد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها