خبرهای داغ:
دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به وجود چهار نوع مهاجرت داخلی، ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی به قم گفت: این شرایط فرصت بسیار خوبی را به وجود می‌آورد ولی در صورتی که مدیریت صحیحی نداشته باشیم می‌تواند به تهدیدی در حوزه‌های اجتماعی و اقتصادی مبدل شود.
کد خبر: ۸۷۶۸۵۹۴
|
۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، علی شمخانی صبح امروز در جلسه شورای اداری استان قم با اشاره به ضرورت توجه به جهاد اقتصادی برای تولید ثروت اظهار کرد: رویکردهای مدیریت سنتی که بر اساس دریافت منابع و توزیع آن است باید تغییر کرده و به جهاد اقتصادی تبدیل شود.

وی با اشاره به اینکه تولید ثروت حلال از نکاتی است که مورد تاکید علمای دین قرار دارد اظهار کرد: امسال به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نام‌گذاری شده است و در همین راستا همه قوا و مسؤولان کشور موظف هستند که در راستای تحقق اهداف اقتصادی کشور با توجه به شعار سال تلاش کنند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به وضعیت شهر مقدس قم و مهاجرت به این شهر اظهار کرد: در قم با چهار نوع مهاجرت داخلی، ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی روبه‌رو هستیم.

وی خاطرنشان کرد: این شرایط فرصت بسیار خوبی را به وجود می‌آورد ولی در صورتی که مدیریت صحیحی نداشته باشیم می‌تواند به تهدیدی در حوزه‌های اجتماعی و اقتصادی مبدل شود.

استاندار قم نیز در این جلسه طی سخنانی به ارائه گزارشی از وضعیت اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و  اجتماعی استان قم پرداخت.

مهدی صادقی با بیان اینکه قم را قطب معنویت و فقاهت در جهان تشیع می‌دانند، خاطرنشان کرد: در استان قم شاهد حضور 50 هزار طلبه خارجی از 130 کشور جهان هستیم.

وی یادآور شد: استان قم دارای ظرفیت‌های بسیاری است که باید هرچه بیشتر به این ظرفیت‌ها توجه شود.
ارسال نظرات