برگزاری همایش میقات صالحین سپاه ناحیه شاهرود+تصاویر

همایش بزرگ میقات صالحین با حضور حلقه های صالحین بسیج مساجد و محلات و اقشار بسیج شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۶۸۵۹۷
|
۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، همایش بزرگ میقات صالحین بسیج سپاه شاهرود با حضور بیش از 50 حلقه صالحین از بسیج مساجد و محلات و جامعه زنان و اقشار مختلف بسیج اعم از دانش آموزی،فرهنگیان،اصناف و بازاریان،کارگری،جامعه پزشکی،بسیج ورزشکاران و بسیج طلاب و روحانیون در مصلی نمازجمعه شاهرود برگزار شد.

حجت الاسلام سیدرضا مرتضوی مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود در این همایش در سخنانی در جمع حلقه های صالحین با بیان اینکه حلقه های صالحین در جهت رشد و شکوفایی همه جانبه بسیجیان تشکیل شده است با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به خصوص شهید فهمیده اظهار کرد: شهید فهمیده ها به ما درس دین داری و دین یاری دادند و حماسه هایی که شهدای ما آفریدند دین یاری بود و به ما نشان دادند اگر لازم بود باید با جان خود دین را یاری کنید.

وی با بیان اینکه امام زمان(عج) به یاران دین دار و دین یار احتیاج دارد گفت: دین یاری مهم تر از دین داری است چرا که ما در واقعه عاشورا دیدیم که افرادی که در برابر امام حسین(ع) قرار گرفته بودند در ظاهر دین دار و نماز خوان و قرآن خوان بودند اما دین یار نبودند و در مقابل دین قرار گرفتند.

مرتضوی تاکید کرد: کسی که می خواهد سرباز امام زمان(عج) باید باید دین یار باشد تا بتواند در راه اعتلای دین از جان خود نیز بگذرد.

در این برنامه حلقه های صالحین در قالب موضوعات مختلف فرهنگی و سیاسی حلقه ها را تشکیل دادند و امام جمعه شاهرود،معاون استاندار و فرماندار شهرستان،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود،؛فرمانده نیروی انتظامی و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان با حضور در این همایش در جمع حلقه های صالحین حضور یافتند.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار