خبرهای داغ:
جلسه توجیهی فرماندهان واحدهای امیدان با حضور مسئول مرکز بسیج دانش آموزی در سالن ساختمان امتحانات ناحیه دو کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۶۸۶۵۸
|
۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، عبدالله زمانی مسئول مرکز بسیج دانش آموزی کرمانشاه با تشریح وظایف فرماندهان گفت : مجموعه بسیج دانش آموزی دارای جامعه هدف در سه مقطع امیدان، پوینده و پیشگام است که در مقطع امیدان و پوینده فرمانده واحد فرهنگیان هستند و در مقطع پیشگام این مسئولیت برعهده دانش آموزان می باشد.

وی بیان داشت: لازمه رشد و بروز رسانی هر مجموعه ای، آموزش مستمر می باشد که در این راستا حوزه دو خواهر اقدام به آموزش فرمانده هان واحدهای امیدان کرده است.

زمانی باتاکید بر برنامه ریزی و ایجاد انسجام در بین بسیجیان مدرسه افزود: هدف از تشکیل جلسه ارائه دستور العمل های بسیج دانش آموزی که شامل ابلاغیه هایی در خصوص شرح وظایف اعضای شورای واحد، حلقه های تربیتی شجره طیبه صالحین ، نحوه عضویت در بسیج دانش آموزی، برنامه های اجرایی واحد بسیج در سال جاری، میثاق نامه بسیج و زندگی نامه و وصیت نامه شهید شاخص بسیج دانش آموزی است.

این مسئول با اشاره به برنامه های بسیج دانش آموزی اظهار داشت: بسیج دانش آموزی در تمام برنامه ها از نظرات و تجربه های فرمانده واحدهای خود بهره می برد و با برگزاری جلسات علاوه بر ایجاد انسجام از تجربیات و نظرات افراد نیز استفاده می کند.
ارسال نظرات