خبرهای داغ:
مسئول اردویی و راهیان نور سپاه استان مطرح کرد؛

آمادگی اسکان 15 هزار زائر اربعین در شهر کرمانشاه

مسئول سازمان اردویی و راهیان نورسپاه حضرت نبی اکرم(ص) گفت: مکان هایی با ظرفیت 15 هزار نفر در شهر کرمانشاه برای اسکان زائران اربعین در نظر گرفته شده و در حال آماده سازی است.
کد خبر: ۸۷۶۸۶۶۹
|
۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سرهنگ علی یوسفی راد با بیان اینکه مسئولیت اسکان زائرین در اربعین امسال در کرمانشاه با سازمان اردویی و راهیان نور است، افزود: در حال حاضر ظرفیت اسکان  15 هزار نفر در شهر کرمانشاه  و نزدیک به 7 هزار نفر در دیگر مسیرهای تردد زائرین در استان فراهم شده است.

وی گفت: با توجه به اینکه استان کرمانشاه مسیر عبور بخش عمده ای از زائرین می باشد این مکان ها از ورودی شهرستان کنگاور تا بخش خروجی استان شامل مساجد، حسینیه ها، مهمانسراها، اردوگاه ها در نظر گرفته شده است .

سرهنگ یوسفی راد امکانات و تجهیزات مکان های اسکان را مناسب دانست و گفت :  تجهیزات و امکانات لازم گرمایشی و رفاهی برای هر مکان در حال بررسی می باشد.

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم(ص) افزود: همچنین در این راستا  با سایر کمیته های مربوطه جلساتی برگزار و تعاملاتی انجام شده است.

این مسئول بیان داشت : جهت خدمات رسانی بهتر  به زائرین از تمامی ظرفیت های راهیان نور از جمله ظرفیت خادمین شهدا استفاده می شود .

سرهنگ یوسفی راد ادامه داد: در ورودی های  شهر و ترمینال های مسافربری،  ایستگاههایی جهت راهنمای  زائرین و اطلاع رسانی ایجاد می شود.

 
منبع: گوله بار
ارسال نظرات
آخرین اخبار