امام جمعه تربت جام بیان داشت: لعن آمریکا یک شعار قرآنی و استکبارستیزی است که از امام راحل و شهيدان آموختیم.
کد خبر: ۸۷۶۸۶۹۲
|
۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام دکتر جواد طاهري با تسليت ايام شهادت امام سجاد (ع) و گراميداشت ياد و خاطره شهيد حسين فهميده و روز نوجوان و بسيج دانش آموزي با دعوت خود و نمازگزاران به رعايت تقواي الهي گفت: نمي شود از مظلومين عالم دفاع کرد و پشت سر آمريکا باشيم.

وی افزود: دفاع از مظلوم و مقابله با ظالم در عقايد اسلامي و بر اساس دو اصل مهم امر به معروف و نهي از منکر مستقل واقع شده است.

وی یاری مظلومان و مستضعفين عالم را یک اصل مهم در اسلام ناب دانست و تصریح کرد: خداوند در قرآن کريم ابليس و همچنين به صورت گروهي کافران، منافقان، دروغگويان، ظالمان و کساني  که پيامبر خدا را اذيت کردند و مومني را به قتل رساندند لعن کرده است، پس یکی از دلایل لعن آمريکا، اسرائيل و اياديش یک شعار قرآنی است.

وي اضافه کرد: ذکرها و شعارهای حماسی براي عمل کردن در رفتار، کردار و گفتار ما بايد اثر بگذارد و ما لعن را جايز مي دانيم و اما اهانت را جايز نمي دانيم.

دکتر طاهری یادآورشد: استکبار جهانی و در رأس آن آمريکا با ترور دانشمندان هسته اي مي خواهد مانع پيشرفت در کشورعزیزمان شود همان طور که با هدف حفظ منافع پوشالي و خود ساخته اش مي خواهد بر تمام جهان حکومت کند.

وی تصريح کرد: آمريکا به دنبال ناامني در خاورميانه است و مسيري که ايران مقاوم در مقابله با استکبار انتخاب کرده را محکم دنبال و جانانه ايستاده ایم، چرا که استکبار ستيزي منشی است که از امام (ره) و شهيدان آموخته ایم.

وي با اشاره به روز دانش آموز خاطر نشان کرد: در روز سيزده آبان ماه دانش آموزان ، دانشجويان و همه ملت و مسئولان به صحنه خواهند آمد و تا شعار مرگ بر استکبار را فریاد بزنند چون آمريکا شيطان بزرگ و يک جنايتکار است.

امام جمعه تربت جام تأکيد کرد: تمام گرفتاري هاي مسلمين و جنايات گروهک هاي تکفيري در منطقه متوجه آمريکا و اسرائيل و مزدوران اوست و شعار مرگ بر آمريکا تنفر از ظالم و حمايت از مظلوم است.

وي با اشاره به تسخير لانه جاسوسي آمريکا ابراز داشت: تسخير لانه جاسوسي توسط دانشجويان شجاع به عنوان انقلاب دوم ملت ايران به تصويب رسيد و امروز هم همين جوانان با غيرت در سوريه وعراق خط شکن هستند.

وی عنوان کرد: یوم الله 13 آبان یک سنت و ارزش انقلابی بوده و ضروری است که این  سنت استکبار ستیزی را حفظ کرده و نباید در مقابل جنایات آمریکا به جهان اسلام و حامیان آن سکوت اختیار کرد.

 امام جمعه تربت جام در پايان با درخواست از قشرهاي مختلف مردم شيعه واهل سنت، دانشجويان، اساتيد، دانش آموزان، بازاريان و.. در راهپيمايي روز سيزدهم آبان ضمن دفاع از آرمان های شهیدان، امام راحل و رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه ای عزیز با حضور حداکثری خود مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام و قرآن بزنند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها