خبرهای داغ:
یادواره 9 شهید والامقام روستای تقرتپه شهرستان گرگان همراه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین داوری و حضور آیت الله حسینی شاهرودی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در مسجد چهارده معصوم این روستا برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۶۸۷۱۵
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان،  حجت الاسلام والمسلمین داوری در مراسم یادواره 9 شهید روستای تقر تپه با اشاره به اینکه زندگی بدون ولایت، ندانستن راه سعادت است گفت: طبق بیان زیبای امام،شهادت ارثی است که از انبیا به ما رسیده و ولایت فقیه استمرار حرکت انبیاست.

وی درادامه افزود: جامعه ای که میخواهد به مقصد برسد ،اگر بدون ولی باشد راه را گم می کند ، هدف را فراموش می کند، قدرت استقامت را از دست می دهد ، در راه می ماند و بصیرت الهی برای او تفهیم نمی شود.

مسئول تبلیغات لشگر 25 کربلا در زمان جنگ گفت : با یک مرور نظامی در هشت سال دفاع مقدس،در قالب سیستم زمینی،هوایی،دریایی،می بینیم که  35 کشور به صدام،فکر،سرمایه،اسلحه و  مستشار دادند تا بتوانند به اهداف پلید خودشان برسند. این 35 کشور کشورهای تولید کننده بزرگی بودند  که در  تمام ابعاد ذهنی آنها جز استعمار ،کشورگشایی و دو قطبی کردن دنیا چیز دیگری نیست که از جمله این کشورها شوروری،انگلستان ، ایتالیا ، فرانسه ، آلمان و همچنین سرمایه کشورهای تولید کننده ای مثل عربستان سعودی ، دوبی ، قطر ، عمان ، رژیم صهیونیستی بود.

داوری ادامه داد :اگر از ما بپرسند شما در مقابل این همه ابزار دفاعی چه داشتید می گوییم بصیرت دینی. در واقع ما یک تابلوی عاشورایی مقابل چشمانمان بود و این تابلوی عاشورایی ورق می خورد : یعنی غیرت،جهاد،شهادت و اسارت ما عاشورایی بود.

 وی با بیان اینکه همه چیز در دفاع مقدس در قالب مقاومت بود اشاره کرد :در این مقاومت یک چیز حاکم بود و آن هم خلوص مقاومت است،خلوصی که در تفکر بسیجی ما بود؛ یعنی ما با حداقل امکانات بیشترین بازدهی را در جنگ داشتیم ،شهادت ، اسارت ، نقص عضو ، سختی ها ، تشنگی ، گرسنگی در هیچ شرایطی مانع نمی شد.

 

داوری ابراز داشت: در هشت سال دفاع مقدس وقتی فرمانی از امام(ره) صادر می‌شد رزمندگان، استان ها ، گردان ها، برای اجرای فرمان امام(ره) از هم پیشی میگرفتند و هر کدام از افراد می خواستند مجری فرمان امام بگونه ای باشند که مولای آنها در مقابل اجرای فرمان از آنها اظهار رضایت بکند.

داوری گفت :این که حضرت امام می فرمایندبرای یکبار هم شده است وصیت نامه شهدا را بخوانید و نسبت به آنها تامل و تعمق داشته باشید بخاطر این است که شهدا حکیم اند و حکیم سخنش هیچوقت کهنه نمی شود و شاخص حکمت هم همین است و سخن انسان های حکیم تاریخ مصرف ندارد، بنابراین شهدا تصویر زنده تاریخ هستند.

وی اضافه کرد :لقمان حکیم پیغمبر نیست ولی سخنان حکیمانه او ماندگار شد. رهبر فرزانه انقلاب حکیم است،سخنانش برای همیشه در تاریخ می ماند.

داوری با اشاره به حدیث پیامبر مَن اَصبَحَ وَ لَم یَهتَمَّ بِاُمورِ المُسلِمینَ فَلَیسَ بِمُسلِم یعنی اگر مسلمان غصه مسلمان را نخورد مسلمان نیست گفت :میخواهند به ما بیاموزند که شما در کشور شهادت،غیرت عاشورایی تان را فراموش کنید ، میخواهند به ما بیاموزند که شما در کشور امام زمان غصه انسانیت را نخورید ،به تعبیر بعضی افراد کلاه خودتان را محکم نگه دارید اما برای رهایی از ظلم ستم دیدگان قرآن دستور هجرت می دهد و ما امروز در قالب بیداری اسلامی این مسیر را می رویم.

داوری افزود :از آنجایی که دشمن متوجه بیداری اسلامی شده است اهداف ضد فرهنگی خودش را در قالب جنگ نرم و ابزار کشنده و بی غیرت کننده یعنی فضای مجازی،ماهواره ، رقص و پایکوبی در زندگی ما وارد کرد و من و شما ماهواره  و گوشی هایی که در قالب جهنم شهوات هست توی زندگی خودمون آوردیم  آرزوهایی که برای فرزندان مان در دل ماست به تعبیر امیرالمونین به گور خواهیم برد و به مقصد نهایی نخواهیم رسید.

داوری در پایان گفت :دشمن تصمیم به دولت سازی در یمن ، سوریه ، عراق ، لبنان، عربستان سعودی و کویت دارد چون می خواهد به اهداف استعماری خودش برسد و تمام حرف دشمن این است که اگر در ایران تا به امروز نتوانستیم موفق به دولت سازی شویم بخاطر  نظارت عمیق ولایت فقیه در این کشور است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها