خبرهای داغ:
دهمین یادواره شهدای روستای امیر آباد گرگان با سخنرانی امیر خمر فرمانده سابق لشکر 30 پیاده گرگان برگزارشد.
کد خبر: ۸۷۶۸۷۲۱
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان ؛ امیر خمر از یادگاران هشت سال دفاع مقدس و فرمانده سابق لشکر 30 پیاده گرگان در یادواره شهدای روستای امیر آباد گرگان اظهار کرد : از زمان جنگ تا حال ما یک وجب از خاکمان را از دست ندادیم .
وی در ادامه با اشاره به اینکه زمانی که امام حسین از مدینه حرکت کرد همزمان با ایشان سه گروه دیگر نیز حرکت کردند گفت :گروه اول دنبال مال و ثروت بود و گروه دوم کسانی بودن که در  کنارکعبه سجاده پهن کرده بودن و کار به هیچ کسی نداشته و گروه سوم کسانی بودن که تا پای خون جنگیدند.
وی با بیان اینکه چرا ما حواسمان به شهدا و خانواده ی شهدا نیست اذعان کرد :شهدا هنوز درک نشده اند،شهدا کسانی بودن که خط خدا محوری را به خط خود محوری ترجیح دادند.
خمر همچنین خاطر نشان کرد :انسان های معمولی وقتی  مرگ سراغشان می آید اشک می ریزند و می ترسند  اما شهدا کسانی بودند که به مرگ خندیدند.
فرمانده سابق لشکر 30 پیاده گرگان همچنین به مقوله وحدت اشاره کرد و گفت :جمهوری اسلامی ایران ریشه در مقاومت دارد و امروز شیعه و سنی باهم برادرند و ما باید دنبال یک هدف مشترک باشیم،زیرا دشمن میخواهد همگرایی را به واگرایی تبدیل بکند.
وی در پایان گفت :دشمنان ما دو دسته اند دسته اول جبهه غرب  به سرکردگی و دیگری آل سعود است  و ما باید ملتی هوشیار و مقاوم  در برابر این دشمنان باشیم .
خبرنگار افتخاری بسیج : محمد آهنی
عکس : خبرنگار افتخاری بسیج مسلم طیبی
عکس : خبرنگار افتخاری بسیج مسلم طیبی
 

ارسال نظرات
پر بیننده ها