امام جمعه اشکذر با اظهار گله‌مندی از مسئولان وزارت آموزش‌وپرورش به خاطر حذف درس «رهبر کوچک» گفت:حذف این درس با موضوع گرامی داشت شهید فهمیده که به نوجوانان درس شهامت، رشادت و شجاعت می‌دهد و به جوانان ما الگو می‌دهد تا در راه شهدا بمانند اصلا برای ما قابل‌تحمل نیست.
کد خبر: ۸۷۶۸۷۲۶
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۶:۱۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، خطیب نماز جمعه اشکذر با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت بسیجی نوجوان، شهید حسین فهمیده اظهار داشت: شهید فهمیده با بستن نارنجک به خود و خلق آن حماسه ما ماندگار فرهنگ رشادت، شجاعت، دین‌مداری و بالاترین درجه ایثار را از خود بر جا گذاشت و باعث شد تا نام این شهید بزرگوار هم چون چراغ تابناکی بر تارک تاریخ بدرخشد.
حجت‌الاسلام طالبیان با اظهار گله‌مندی از مسئولان وزارت آموزش‌وپرورش به خاطر حذف درس «رهبر کوچک» در کتب درسی دانش آموزان گفت: دشمن برای گرفتن روحیه شهادت‌طلبی از ما دست به حربه‌های مختلف زده و مسئولان رده‌بالا کشور ما باید هوشیار باشند و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند، حذف این درس با موضوع گرامی داشت شهید فهمیده که به نوجوانان درس شهامت، رشادت و شجاعت می‌دهد و به جوانان ما الگو می‌دهد تا در راه شهدا بمانند اصلا برای ما قابل‌تحمل نیست.
امام‌جمعه اشکذر به راهپیمایی روز ۱۳ آبان اشاره و افزود: تبعید امام خمینی (ره)، به خاک و خون کشیده شدن دانشجویان در هنگام مبارزه با رژیم پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام در این روز باعث شد تا با نام گرفتن این روز به نام روز مبارزه با استکبار جهانی امروزه شاهد برگزاری راهپیمایی باشکوهی در سراسر کشور باشیم.
خطیب نماز جمعه اشکذر جنگ هشت‌ساله در دوران دفاع مقدس، توطئه، تحریک مردم در نقاط مرزی کشور و تلاش برای نفوذ به کشور از طرق مختلف را ازجمله راه‌های دشمنی آمریکا دانست که از ابتدای انقلاب تاکنون ادامه داشته است.
حجت‌الاسلام طالبیان تاکید کرد: امروزه دشمن سعی دارد تا با خدشه واردکردن به تمامیت استقلال و آزادی، تغییر در سبک زندگی اسلامی، تغییر فرهنگی و افکار انقلابی مردم از راه دروغ و شایعه‌پراکنی بر ما نفوذ کنند اما نمی‌دانند که هر چه آن‌ها تهاجم فرهنگی را سخت‌تر کنند ما نیز به‌تبع آن پایگاه‌های فرهنگی خود را مستحکم‌تر می‌نماییم.
خطیب نماز جمعه اشکذر در پایان ضمن رد موضع‌گیری عده‌ای که اعتقاددارند اتفاقات منطقه به ما ربطی ندارد و ما نباید در کشورهای سوریه و عراق دخالت کنیم تصریح کرد: این افراد بدانند در هم شکستن مقاومت دولت‌های فعلی کشور سوریه و عراق در مقابل داعش و گروه‌های تکفیری، سلفی و وهابی می‌تواند زنگ خطری برای کشور ما باشد تا دولت اسلامی شام و عراق که از پشتوانه و حمایت آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل برخوردار است هم‌مرز ما شوند بنابراین تنها راه، مقاومت در مقابل جبهه ظلم است.
ارسال نظرات