امام جمعه موقت اردکان ضمن گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت : یوم الله 13 آبان مصداق بارز استکبار ستیزی است .
کد خبر: ۸۷۶۸۷۳۴
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان؛ حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته هدف دشمن از ایجاد شبکه های اجتماعی در کشور ما را گسترش بی عفتی در بین جامعه دانست و افزود : این شبکه ها موجب نفوذ فرهنگ غرب در کشور ما هستند .

وی اظهار داشت : دشمن به دنبال آلوده سازی خانواده های سالم ما است و می خواهد با ترویج موضوع خیانت به یکدیگر در خانواده ها قبح ارتباط محرم و نامحرم را بشکند .

امام جمعه موقت اردکان در ادامه به دیدار نخبگان علمی کشور با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت : نخبگان ، علماء و دانشمندان سرمایه های کشور و تاریخ سازان تمدن و انقلاب اسلامی هستند .

وی افزود : مقام معظم رهبری نسبت به کند شدن سرعت رشد علمی کشور هشدار دادند و مسئولین باید به این هشدارها توجه کنند .

حجت الاسلام والمسلمین حسینی پور در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله سید روح الله خاتمی (ره) امام جمعه فقید اردکان و یزد به بیان گوشه ای از زندگی این عالم بزرگوار پرداخت .

وی با تشکر از حضور گسترده مردم در مراسم سالگرد گفت : کسیکه می خواهد مرید و پیرو حضرت آیت الله خاتمی (ره) باشد باید روش و منش وی را نسبت به جایگاه ولایت سرلوحه زندگی خود قرار بدهد .

خطیب جمعه اردکان همچنین سالروز شهادت شهید فهمیده را گرامی داشت و افزود : این شهداء الگوی جوانان ما هستند و ما چیزی کم نداریم که جوانان بخواهند از کشورهای غربی الگوبرداری کنند .

حجت الاسلام والمسلمین حسینی پور در پایان ضمن گرامیداشت وقایع تاریخی یوم الله 13 آبان از این روز به عنوان مصداق بارز استکبار ستیزی یاد کرد .

وی از عموم مردم اردکان دعوت کرد تا در مراسم گرامیداشت یوم الله 13 آبان حضوری گسترده داشته باشند .

گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله قاضی طباطبایی اولین شهید محراب و برگزاری اولین نشست مجمع جهانی بیداری اسلامی در عراق از دیگر مباحثی بود که امام جمعه موقت اردکان به آنها پرداخت .

ارسال نظرات