اختلاس ابزاری برای ضربه زدن به نظام و سلب اعتماد مردم از نظام جمهوری اسلامی است و دولت و قوه قضائیه شفاف، درستی یا نادرستی را به مردم توضیح دهند و بدانند که با سرپوش گذاشتن، این قضیه حل نمی شود.
کد خبر: ۸۷۶۸۷۷۷
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی به نقل از سیفار، حجت الاسلام دکتر صفری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان گرمی ضمن دعوت عموم به رعایت تقوای الهی، با اشاره به هشتم آبان ماه که مصادف با روز نوجوان، بسیج دانش آموزی و شهادت یك نوجوان سیزده ساله در اوّلین ماه های جنگ تحمیلی بنام شهید حسین فهمیده است افزود: انقلاب اسلامی ایران شهدای زیادی تقدیم انقلاب کرد که شهید فهمیده یكی از 36 هزار دانش آموز شهید ایرانی است.

وی با بیان اینکه بسیج یک فرهنگ است که تمام زیبای را در خود جای داده است افزود: بسیجی یعنی انسان مخلص که به فرد، نهاد و یا سازمان خاصی مربوط نمی شود و تفکر بسیج در طی 8 سال دفاع‌مقدس و سختی‌ها و رشادت‌های آن روزگار شکل گرفت و از متولیان این امر انتظار می رود روحیه بسیجی را دربین نوجوانان و جوانان این مرز بوم تقویت کنند.

امام جمعه گرمی با بیان اینکه پیروزی نهضت عظیم حسینی (ع) مرهون زحمات و تلاش های بی وقفه زینب کبری (س) بوده و ویژگی های خاص این بانوی بزرگوار در اسارت، موجب شد که این نهضت جاوید و ماندگار مانده وبه سرمنزل مقصود برسد، گفت: حضرت زینب (س) شجاعت و شهامت، سخنوری و نطق، عقل و تدبیر و هدایت و رهبری را در مرحله عمل پیاده کرد و ذره ای ضعف از خود نشان نداد.

وی با اشاره به نتیجه برجام و غیر قابل اعتماد بودن امریکا هم اظهار کرد: ملت بزرگ ایران استکبار جهانی بخصوص آمریکا را خوب شناخته و بخوبی می دانند که این مشت آهنین و گره شده ملت است که ایران را در مقابل امریکا حفظ کرده نه تبسم های سیاسی سیاستمداران.

وی افزود: مبارزه با استکبار و حفظ منافع کشور باید در کنار حفظ عزت و اقتدار نظام باشد.

حجت الاسلام دکتر صفری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اختلاس ابزاری برای ضربه زدن به نظام و سلب اعتماد مردم از نظام جمهوری اسلامی است افزود: یکی از وظایف دولت شفاف سازی در مورد درست یا نادرست بودن بحث اختلاس است که در این مورد باید دولت و قوه قضاییه شفاف به مردم توضیح دهند و بدانند که با سرپوش گذاشتن و پنهان کاری این قضیه حل نمی شود.

ارسال نظرات