حجت الاسلام و المسلمين دكتر صفري:

جهاد اکبر نوعی جهاد فرهنگی است

جهاد اکبرنوعی جهاد فرهنگی و تلاشی انسانی برای ارائه بینش و نگرش راستین به بشر جهت حرکت در مسیر بهترینها است.
کد خبر: ۸۷۶۸۷۸۱
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی به نقل از سیفار، دوره تربیت و تعالی فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج شهرستان گرمی طی یک روز برگزار ‌شد و موضوعات مختلفی چون سبک زندگی اسلامی، جهاد، آسیب‌های استفاده از فضای مجازی، خانواده از منظر اسلام، دلایل و رازهای ماندگاری انقلاب و چالش‌های فراروی انقلاب در این دوره مطرح شد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر صفری در این دوره مسئول فرماندهان پایگاه‌های بسیج را درخط مقدم جبهه فرهنگی وسیاسی معرفی کرد وگفت: فرماندهان پایگاه‌ها، خط مقدم جبهه فرهنگی، سیاسی و اجتماعی هستند و مسئولیت فرماندهی تعداد زیادی از بسیجیان را برعهده دارند.

وی هدف اصلی از برگزاری این دوره را آشنایی بیشتر فرماندهان با مسائل مختلف نظیر تحکیم معرفت و بصیرت، تغذیه ولایت پذیری و ولایت مداری و ترویج هنجارهای دینی و اسلامی عنوان کرد.

امام جمعه گرمی جهاد کبیر را نوعی جهاد فرهنگی عنوان کرد وافزود: جهاد فرهنگی، تلاشی انسانی برای انسان است؛ زیرا ارائه بینش و نگرش راستین به بشر جهت حرکت در بهترینها است.

وی با بیان اینکه فرهنگ انسانی راه سعادت و خوشبختی است، گفت: همه انواع و اقسام جهادهای دیگر از مالی و جانی، مقدمه‌ای برای ایجاد بستر مناسب جهت جهاد فرهنگی است؛ زیرا این امکان را به همگان می‌دهد تا انسانی بودن را بشناسد و آن را تجربه کنند.

ارسال نظرات