امام جمعه پارس آباد گفت: معاوضه بیمارستان فعلی با بیمارستان در حال احداث به هیچ وجه توجیه ندارد و ما بر آن معترض هستيم.
کد خبر: ۸۷۶۸۷۸۵
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد به نقل از آران مغان، حجت‌الاسلام سید سعيد رشادي در خطبه‌های نماز جمعه پارس آباد با دعوت از مومنان به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: آنچیزی که نقش مهمی در زندگی خانوادگی و اجتماعی انسان دارد تقوا و نزدیکی به خداست كه هم در لحظه خوشي و هم لحظه هاي بد به داد انسان خواهد رسيد.

وي با اشاره به اينكه قيام امام حسین (ع) دین اسلام را تداوم ابدی بخشید، گفت: تا زمانی که این ارتباط معنوی با سيدالشهدا (ع) حفظ شود، انقلاب اسلامي تقویت می‌شود.

امام جمعه پارس آباد به 8 آبان سالروز شهادت محمدحسین فهمیده 13 سالهو روز نوجوان و بسیج دانش آموزی اشاره کرد و گفت: شهید فهميده به قدری از خودگذشتگي نشان داد كه امام راحل (ره) در پیامی گفت که طفل ما آن نوجوان 13 ساله ای است كه نارنجک به خودش بست و زیر تانک رفت و حرکتی را انجام داد که لرزه بر اندام دشمن انداخت.

رشادي در ادامه با بيان اينكه از مسوولان استاني و شهرستاني درخواست داريم تا هر چه سريعتر به وعيده هاي داده شده در رابطه با اتمام ساخت بيمارستان اين شهرستان عمل كنند، گفت: اخيراً در رابطه با بيمارستان جديد پارس آباد مسائلي مطرح شده كه اين بيمارستان معوض است يعني اينكه تنها به ساخت بيمارستان متعهد هستند و در قبال تجهيزات داخل آن تعهدي ندارند.

وي با اعلام اينكه معاوضه بیمارستان فعلی با بیمارستان در حال احداث به هیچ وجه توجیه ندارد و ما نسبت به آن معترض هستيم، تصريح كرد: در حالی که پارس آباد بزرگترين شهر استان اردبيل بوده و از سويي از كشورهاي همسايه همچون جمهوري آذربايجان به اين شهرستان براي درمان مراجعه مي كنند اين پيشنهاد كدام كارشناس است كه پاي بيمارستان معوض را به ميان مي كشد.

خطيب نمازجمعه پارس آباد با اشاره به اينكه به جاي طرح معوض، بيمارستان اين شهرستان به بیش از سیصد تخت بیمارستان نیاز دارد، از تلاشها و پيگيري فرماندار پارس آباد در رابطه با تكميل بيمارستان جديد اين شهرستان تقدير كرد.

رشادي در بخش ديگري از خطبه هاي نماز، به هفته پدافند غيرعامل اشاره و با بيان اينكه کشور ایران از لحاظ پدافند غیر عامل پیشرفت فوق العاده اي داشته است، گفت: طبق گزارش ها پدافند غیر عامل كشورمان به درجه اي رسيده است كه ديگر حمله نظامی برای ایران معنایی ندارد و از هر جا حمله ای صورت گیرد با شکست مواجه خواهد شد.

وي افزود: كشور تنها از لحاظ اقتصادی با پاره اي مشکلات مواجه است که البته دلسوزان نظام در پي حل آن هستند كه به درجه اي برسند كه فارغ از اينكه اقتصاد كشور قابل نفوذ نباشد، از وابستگي به نفت و دلارهای خارجی بي نياز باشد.

رشادي همچنين از حضور كمرنگ مسئولان ادارات اين شهرستان در نماز جمعه انتقاد كرد.

وي در پايان كسب مقام اول كشوري در رشته ووشو توسط شهریار حمدانی را تبريك گفت و اين ورزشكاران را جزء سرمايه هاي شهرستان دانست كه بايستي حمايت شوند.

اشاره به شهادت شهید آیت اله طباطبایی اولین شهید محراب بدست منافقین، تبعید امام خمینی به ترکیه و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از ديگر سخناني بود كه امام جمعه پارس آباد به آن پرداخت.

ارسال نظرات