خبرهای داغ:
اعظم قینانی با بیان اینکه تیم جوانان سپاهان در لیگ برتر هندبال حضور خواهند داشت، اظهار کرد: چشم انداز تیم، سه سال کسب تجربه است
کد خبر: ۸۷۶۸۸۰۳
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج :سرمربی تیم هندبال سپاهان با اشاره به حضور تیم جوانان این باشگاه در لیگ برتر، گفت: در سه سال گذشته این تیم در رده نوجوانان قهرمان شد و امسال نیز برای اولین بار در رده جوانان  کسب تجربه خواهند کرد.
 
اعظم قینانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا منطقه اصفهان، با بیان اینکه تیم جوانان سپاهان در لیگ برتر هندبال حضور خواهند داشت، اظهار کرد: چشم انداز تیم، سه سال کسب تجربه است. نیرویی نمی گیریم و تنها با همین جوانان به مصاف تیم های لیگ برتری می رویم.
 
وی با بیان اینکه به دلیل مسائل مالی نمی توانیم بازیکنی بگیریم و این جوانان نیز قراردادی ندارند، گفت: بچه ها انگیزه زیادی برای حضور در این مسابقات دارند درست است که به لحاظ تجربه ضعیف هستند، اما از نظر توانایی و تکنیک با برخی از بازیکنان تیم های لیگ برتری برابری می کنند.
 
سرمربی تیم هندبال سپاهان با بیان اینکه سپاهان چهار سال است که در پایه های هندبال فعالیت می کند، افزود: در سه سال گذشته همین تیم در رده نوجوانان قهرمان شد و امسال نیز برای اولین بار در رده  جوانان کسب  تجربه خواهد کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها