خبرهای داغ:

تجدید میثاق بانوان ستاد احیاء امر به معروف شهرستان برخوار از شهدای شهر سین

مسئول امور بانوان ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان برخوار به اتفاق اعضای ستاد در گلستان شهدای شهر سین حضور پیدا کرد.
کد خبر: ۸۷۶۸۸۶۰
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ به مناسبت سالروز شهادت امام سجاد علیه السلام، مسئول امور بانوان ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان برخوار امروز به اتفاق اعضای ستاد در گلستان شهدای شهر سین حضور پیدا کرد و با حضور خواهر بزرگوار شهید حسن قربانی بر سر مزار این شهید رفتند.

در این دیدار که میزبان؛ خواهران پایگاه بسیج حضرت معصومه (س) بودند، مسئول امر به معروف پایگاه از فعالیت های فرهنگی این پایگاه که در شهر سین انجام داده اند صحبت کرد و از برگزاری جلسات مشاوره خانواده که توسط استاد پرورش برگزار شد، خبر داد.

خانم قربانی همچنین در خصوص برنامه هایی این پایگاه در دهه اول محرم انجام داده بود توضیح داد و گفت: حضور پرشور خواهران بسیج به عنوان انتظامات در هیات ها و مساجد، برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در اولین جمعه محرم الحرام ویژه خواهران. برگزاری همایش رهروان زینبیون که در حسینیه چهارده معصوم (ع)انجام شد، حضور دسته جمعی خواهران بسیج در مراسم سالگرد شهید خیزاب در گلستان شهدای اصفهان و همچنین حضور خواهران در مراسم ترحیم شهید خادمی که در گلستان شهدای شهر سین برگزار شد، از فعالیت های خواهران پایگاه بسیج حضرت معصومه (س) بوده است.

در پایان فرمانده پایگاه بسیج حضرت معصومه (س) از مسئول امور بانوان ستاد امر به معروف و همچنین اعضای ستاد تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظرات