در 9دی دویست و چهل و سوم می خوانید
شماره243ام هفته نامه 9دی امروز شنبه هشتم آبان ماه 95 روی دکه‌های مطبوعاتی قرار گرفت.
کد خبر: ۸۷۶۸۸۸۱
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، شماره243ام هفته نامه 9دی امروز شنبه هشتم آبان ماه 95 روی دکه‌های مطبوعاتی قرار گرفت.

تیتر یک این شماره با عنوان «غارت جیب معلمان» به اختلاس 8 هزار میلیارد تومانی صندوق ذخیره فرهنگیان و ابعاد مختلف این پرونده فساد مالی اشاره دارد. گفتنی است این مبلغ معادل شش ماه حقوق کلیه معلمان کشور است.

موضوع دیگری که 9دی در این شماره به آن پرداخته، ماجرای اهدای جایزه سال 2016 موسسه انگلیسی چتم هاوس به ظریف و جان کری است که در یادداشتی با عنوان «شاگرد اول ملکه» منتشر شده است.

سخنان اخیر رئیس جمهور و انتقاد او از منتقدان برجام با کودک خواندن منتقدین و ماجرای سیب و گلابی هم موضوع دیگری است که در چندین یادداشت، نه دی به آن پرداخته است. «آقای رئیس جمهور! نه منتقدین کودک اند و نه مردم گلابی!» عنوان یکی از این یادداشتهاست.

یادداشت اول این هفته را حجت الاسلام رسایی با عنوان «خط قرمز» نوشته و به مساله سه وزیر پیشنهادی دولت به مجلس و ارتباطشان با فتنه پرداخته و نکاتی را خطاب به نمایندگان متذکر شده است.

در جدید ترین شماره 9دی به موضوعات دیگری نیز پرداخته شده است؛ سخنانی از آیت الله مصباح یزدی با عنوان «شهید مطهری علمدار حرکت اربعینی مردم ایران»؛ گفتاری از دکتر فواد ایزدی با عنوان «برای ایران کلینتون بدتر از ترامپ است»؛ پیشنهادی از مهدی خانعلی زاده به سریع القلم برای بیان سی ویژگی شهروند مطلوب آمریکایی؛ یادداشتی از دکتر سجاد صفار هرندی در نقد برخی آسیب شناسی های عزاداریها با عنوان «عزاداری به مثابه نهاد اجتماعی»؛ گفتگویی با شهریار زرشناس با عنوان «ابتذال هولناک کدخدا در نمایشهای انتخاباتی» درباره مبانی فلسفی لیبرال دموکراسی که این روزها در مناظرات انتخاباتی آمریکا در حال بروز واقعیاتش هستیم؛ تحلیلی قرآنی درباره الزامات تحقق جهاد کبیر از دکتر شبیر فیروزیان با عنوان «مذاکرات علمی و سعه صدر، دو گمشده جناح مومن انقلابی» و ....

هفته نامه سیاسی، فرهنگی اجتماعی ۹ دی را هر شنبه از کیوسک های مطبوعاتی سراسر کشور بخواهید. 

جهت اشتراک با شماره ۰۲۱۳۳۵۱۳۰۲۰ تماس گرفته و یا به سایت day.ir9  مراجعه نمائید. همچنین برای بهره مندی از تخفیف 50 درصدی در اشتراک می توانید به سایت Eshterak.ir مراجعه کنید.


ارسال نظرات