خبرهای داغ:
رسول امامي
دبیر شورای تبیین مواضع دفتر بسیج دانشجویی نایین در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه: تنها راه برون رفت از مشکلات و معظلات معیشتی و اقتصادی، اقتصاد مقاومتی است
شهید بهشتی (ره) فرمودند: دانشجو مؤدن جامعه است، اگر خواب بماند نماز مردم قضا می شود.
کد خبر: ۸۷۶۸۹۱۶
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از نائین، دبیر شورای تبیین مواضع دفتر بسیج دانشجویی نایین در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه نایین به نمایندگی شورای تبیین مواضع دانشجویی شهرستان نایین به بیان دغدغه های مردم شهرستان اقدام نمود.

مشروح صحبت های این دانشجوی بسیجی به شرح دیل می باشد:

سلامی گرم و صمیمی و از سر ادب و ارادت به محضر آقا امام زمان (عج) و نائب بر حقش حضرت امام خامنه ای عزیز قلب تپنده مستضعفین جهان اسلام و یکایک شما عزیزان، خواهران و برادران ایمانی که در صف های بهشتی و دشمن شکن نماز جمعه شهرستان نایین توفیق حضور دارید.

بنده رضا عباسی دانشجوی بسیجی، رشته حقوق از دانشگاه پیام نور نایین هستم که امروز فرصت یافته ام تا در پیشگاه خداوند متعال و در محضر شما مردم عزت مند و فهیم، به صاحبان اصلی انقلاب که همانا شما مردم صبور و پرتلاش هستید، ادای دین نموده و از جانب شما و به نمایندگی شورای تبیین مواضع دانشجویی شهرستان نایین به بیان دغدغه های شما بزرگواران بپردازم. در ابتدای سخن لازم میدانم از امام جمعه محبوب و انقلابی شهرستان نایین، که این وقت را در تریبون نماز جمعه در اختیار بنده قرار دادند، نهایت تشکر قدردانی را داشته باشم.

شهید بهشتی (ره) فرمودند: دانشجو مؤدن جامعه است، اگر خواب بماند نماز مردم قضا می شود.

ای عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) آیا شخصیت حر جعفی را می شناسید؟ آیا حر جعفی های زمانه خود را می شناسید؟ حر جعفی استعاره از کسانی اسن که یاری امام خود را در چیزی می دانند که امام جامعه آن را نشانه ی گمراهی آنها می داند.

جعفی های امروز آنهایی اند که علی رغم دعوت رهبری به یاریش در تجهیز بنیه داخلی و تدارک اقتصاد مقاومتی و در همراهیش در بدبینی به دشمن از مذاکره و معامله، مدام از تقدیم اسب برجامی خود به امام سخن می گویند و به رغم خود شمشیرFATFو قراردادهای نفتیشان را به او پیشکش می کنند.

جعفی های امروز آنهایی هستند که علی رغم تاکید رهبری در رسیدگی به پرونده نجومی بگیران از آنها به عنوان ذخایر نظام سخن می گویند.

جعفی های امروز کسانی هستند که با بی توجهی به موضوع فرق و جریان ضاله غروی به آنها مجوز انتشار ماهنامه میدهند اما برای برگزاری یک یادواره شهدا و جلسه بصیرتی هزاران قید و شرط می گذارند.

بماند اگر اسب و شمشیر پیشکش حر جعفی در حد خودش از عهده کاری بر می آمد، اما عایدی امام و امت از پیشکش های برجامی آقایان به تعبیر خودشان هیچ بوده است. هر قدر که رهبری این نوع از سبک های غربی گرایانه اداره کشور را غلط و انحرافی می انگارد و کارآمدیشان را در مسیر انقلاب به چالش می کشد، ظاهرا تأثیری بر اصلاح منطق محاسباتی تجدید نظر طلبان نمیگذارد و قرار است این روند انحرافی تا آخر ادامه داشته باشد.

همشهریان عزیز:

تنها راه برون رفت از مشکلات و معظلات معیشتی و اقتصادی مردم ایران، توجه به اجرای برنامه جامع است که تحت عنوان سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی با عنایت پرخیر و برکت رهبر معظم انقلاب و به همت متخصصان علم اقتصاد، جامعه شناسی و دیگر علم مرتبط با اداره اقتصاد کشور، تدوین شده است و چند سالی است یه دولت محترم ابلاغ گردیده است.

مطالبه صریح فرزندان شما در سنگر جهاد علمی و اقتصادی، اهتمام جدی و سریع به این سیاست راه گشا و لازم الاجراست. سیاست هایی که به هیچ شخص و نهاد و ارگانی اجازه نمی دهد خون مردم را در شیشه کند و حقوق نجومی و حرام بگیرد، سیاست هایی که با بدعهدی آمریکا، متزلزل نمی شود و ثبات را به اقتصاد ایران هدیه خواهد داد، سیاست هایی که تنها و تنها راه نجات کشور ایران خواهد بود.

بنده حقیر در پایان عرائضم از همه مسئولین استانی، کشوری و شهرستانی از جانب شما مردم فهیم و انقلابی و از ائمه جماعات مطالبه جدی دارم که در التزام دولت به اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی همت جدی گمارند و به هیچ عنوان دست از این خواسته مشروع و بر حق ملت ایران بر ندارند.


ارسال نظرات