برگزاری مسابقات کاراته سبک شیتوریوشیتوکای باشگاه های بانوان استان در شاهرود+عکس

مسابقات کاراته سبک شیتوریوشیتوکای باشگاه های بانوان استان در شاهرود به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۶۸۹۲۱
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، مسابقات کاراته سبک شیتوریوشیتوکای با شرکت شش باشگاه فعال بانوان استان سمنان به میزبانی سالن ورزش های رزمی کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار شد.

در این مسابقات در رده باشگاهی، باشگاه کانون جوانان بسیج با مربیگری خانم عباسی با کسب شش مدال طلا و 5 نقره و شش برنز قهرمان مسابقات شد و تیم باشگاه الهادی شهرک البرز با مربیگری خانم عباسی با کسب شش مدال طلا و چهار نقره و 5 برنز مقام دوم و تیم کانون ملی شهید بهشتی با مربیگری خانم شهناز کوثری با کسب 5 مدال طلا و 8نقره و 4 برنز مقام سوم تیمی را کسب نمودند و تیم های باشگاه راد شاهرود، شهرداری دامغان و شهرداری شاهرود در رتبه های بعدی قرار گرفتند.

در این مسابقات یکروزه که با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان و کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار شد، عوامل برگزاری مسابقات بانوان این رشته و داوران این مسابقات شهربانو عباسی،مریم گرزین،شهناز کوثری،سمانه سلمانیان، حمیده اسماعیلی و مهناز کوثری بودند.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار