علیرضا بیگی گفت: بخش قابل توجهی از منابع این طرح به حقوق و کارانه پزشکان اختصاص پیدا کرده تا جایی که آقای پزشکیان مطرح می کنند میزان دریافتی پزشکان کشور ما چند برابر دریافتی پزشکان آمریکاست.
کد خبر: ۸۷۶۸۹۸۰
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰

علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به نواقص طرح تحول سلامت و ایجاد مشکلات عدیده ای برای مردم اظهار داشت: بیمه سلامت اساساً هزینه زیادی را به خود اختصاص داده و در هنگام تصویب این طرح نیز پیش بینی های لازم از جهت تامین منابع صورت نگرفت.

این نماینده مجلس بیان داشت: درحال حاضر شاهدیم که دولت برخلاف قانون برای تأمین بدهی های مربوط به طرح بیمه سلامت 8 هزار میلیارد تومان اوراق قرضه منتشر می کند درحالیکه انتشار این اوراق برای یک پروژه درمانی و بیمه ای خلاف قانون است و این کار را فقط می توان برای پروژه عمرانی انجام داد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: مدیریتی که امروز در طرح تحول سلامت می بینیم این است که بخش قابل توجهی از منابع این طرح به حقوق و کارانه پزشکان اختصاص پیدا کرده تا جایی که آقای پزشکیان مطرح می کنند میزان دریافتی پزشکان کشور ما چند برابر دریافتی پزشکان آمریکاست.

این مقام مسئول در خاتمه یادآور شد: این منابع از جیب مردم به جیب پزشکان سراریز شده و مسبب و عامل این موضوع هم عدم پیش بینی مناسب برای هزینه کردن منابع گران قیمتی است که امروز در اختیار گروه پزشکان قرار می دهیم.

ارسال نظرات