خبرهای داغ:
مسؤول تربیت‌ بدنی ناحیه بسیج دانشجویی استان قم خبر داد
مسؤول تربیت‌ بدنی ناحیه بسیج دانشجویی استان قم با بیان اینکه مسابقات شنا هرساله از طرف سازمان بسیج دانشجویی کشور ویژه دانشجویان بسیجی سراسر کشور برگزار می‌شود، گفت: هجدهمین دوره از این مسابقات سراسری با درخشش دانشجویان شناگر قمی به پایان رسید.
کد خبر: ۸۷۶۸۹۸۲
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۸
حسین مهدی‌پور در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم اظهار کرد: هجدهمین دوره از مسابقات شنای سازمان بسیج دانشجویی کشور با درخشش دانشجویان شناگر قمی به پایان رسید.
 
وی با بیان اینکه مسابقات شنا هرساله از طرف سازمان بسیج دانشجویی کشور ویژه دانشجویان بسیجی سراسر کشور برگزار می‌شود ، افزود: پنجم و ششم آبان ماه سال جاری هجدهمین دوره از مسابقات شنا ویژه دانشجویان بسیجی سراسر کشور در هشت ماده به میزبانی استان مازندران برگزار شد.
 
مسؤول تربیت‌ بدنی ناحیه بسیج دانشجویی استان قم ادامه داد: از استان قم یک تیم سه نفره برای شرکت در این دوره از مسابقات اعزام شد که آقای مهدی عیسی‌آبادی از دانشگاه علوم پزشکی قم، علی مبینی از دانشگاه شهاب دانش قم و علیرضا اسماعیلی از دانشگاه آزاد اسلامی قم در این تیم حضور داشتند.
 
مهدی‌پور با بیان اینکه مسابقات به صورت انفرادی برگزار شد، عنوان کرد: مهدی عیسی‌آبادی در ماده ۵۰ متر آزاد، مقام دوم و علی مبینی در ماده ۵۰ متر پروانه مقام سوم  را کسب کردند.

وی با اشاره به زحمات اعضای تیم شنای بسیج دانشجویی قم برای کسب موفقیت در مسابقات، اضافه کرد: با وجود اینکه زمان برگزاری مسابقات به تیم دانشجویان بسیجی و شناگر استان قم دیر اعلام شد ولی اعضای این تیم با تمرینات فراوانی که در مدت یک ماه، هر شب به صورت پیوسته انجام می‌دادند توانستند در این  دوره از مسابقات خوش بدرخشند.

مسؤول تربیت‌ بدنی ناحیه بسیج دانشجویی استان قم با اشاره به علل موفقیت تیم شنای قم در این دوره از مسابقات گفت: لطف خداوند، تلاش و تمرین زیاد اعضای تیم شنای استان قم، زحمات محمد ایزانلو مربی این تیم و حمایت‌های مسؤول ناحیه بسیج دانشجویی استان قم از عوامل اصلی موفقیت تیم شناگران قم در هجدهمین دوره از مسابقات سراسری شنا است.

 مهدی‌پور ادامه داد: از مسؤول بسیج دانشجویی استان قم و اداره ورزش و جوانان این استان قدردانی می‌کنم که با حمایت‌های فراوان خود زمینه موفقیت تیم شنای این استان در مسابقات سراسری شنا را فراهم کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها