انتقاد عضو کمیسیون انرژی مجلس از اداره اقتصاد کشور در گفتگو با «بسیج»:
هدایت الله خادمی گفت: همانگونه که امنیت کنونی کشورمان را مدیون سربازان گمنام در حوزه دفاعی هستیم باید در حوزه اقتصادی هم امنیت اقتصادی توسط سربازان اقتصادی تامین شود.
کد خبر: ۸۷۶۸۹۹۰
|
۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹
هدایت الله خادمی عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: سیستم مدیریت اقتصادی کشورمان در دولت یازدهم نابسامان است. ضمن آنکه شایسته سالاری مدیریتی دیده نمی‌شود و نیروهای اقتصادی کار خودشان را انجام نمی‌دهند. همانگونه که امنیت کنونی کشورمان را مدیون سربازان گمنام در حوزه دفاعی هستیم باید در حوزه اقتصادی هم امنیت اقتصادی توسط سربازان اقتصادی تامین شود.

وی با بیان اینکه مدیریت اقتصادی کشور، تخصص و شایسته سالاری نیاز دارد افزود: با مدیریت خانوادگی و فامیلی کشور اداره نمی‌شود اقتصاد کشور نیاز به اقتصاددانان متعهد، جوان و متخصص دارد تا بیش از این مردم را بدهکار ناکارآمدی نکنند.

عضو کمیسیون انرژی خاطر نشان کرد: در طی 30 سال و اندی که از انقلاب می‌گذرد مدیریت اقتصادی در دست افرادی است که از سال 58 روی کارآمده‌اند و افرادی که بیش از 10 سال سابقه وزیر بودن را داشتند و نمی‌خواهند باور کنند شرایط من با پدربزرگم متفاوت شده است و می‌خواهند اقتصاد را بر منوال اقتصاد پدربزرگی مدیریت کنند. انتقاد همیشگی به جوانان فارغ التحصیل بیکاری دارند که چرخه اقتصادی را بچرخانند و باید پرسید آیا در این سیستم خانوادگی و پدربزرگی جایی را برای جوانان باز کرده‌اید؟!
ارسال نظرات