خبرهای داغ:
مصطفی احمدی
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام صادق (ع) اصفهان
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام صادق (ع) اصفهان در جمع بسیجیان شهر قهجاورستان گفت : قرآن سه نوع جهاد را به ما معرفی کرده است 1- جهاد اصغر 2- جهاد اکبر 3- جهاد کبیر .
کد خبر: ۸۷۶۸۹۹۴
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در اصفهان حجت الاسلام علی رمضانی به توضیح اقسام جهاد پرداخت و گفت: جهاد اصغر همان مبارزه با دشمن در میدان جنگ و جهاد اکبر مبارزه با نفس می باشد که از اهمیت بیشتری نسبت به جهاد اصغر برخوردار بوده و بلاخره جهاد کبیر طبق فرمایش قرآن عدم تبعیت و پیروی از دشمن است و این عدم تبعیت باید در تمام شئون زندگی یک مسلمان نمایان باشد .

 

وی در ادامه گفت : امروز دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران تمام سعی و تلاش خود را به کار می برند که سلیقه ، ذائقه ، ذهن و فکر مردم ایران را تغییر و همانند خود نمایند و سبک زندگی غربی را وارد ایران اسلامی کنند ، بنابراین تغییر نوع پوشاک ، تغییر نوع خوراک ، تعییر افکار و نحوه نگرش را در بین عده ای مشاهده می کنیم این افراد شکست خوردگان در میدان مبارزه هستند و در جهاد کبیر شکست خورده اند .

 

وی در پایان گفت : قیام اباعبدالله الحسین (ع) نمونه بارز جهاد کبیر بوده که در آن زمان جلوی یزیدیان زمان ایستادند و این میراث را تا قیامت برای ما به ارمغان آورده اند و مسئولین ما نیز باید به تأسی از امام حسین (ع) جلوی دشمنان نظام ، انقلاب و اسلام بایستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها