خبرهای داغ:
امام جمعه موقت آشخانه با اشاره به هفته استکبار جهانی گفت: شعار مرگ بر آمریکا که برخی درصدد حذف آن هستند ، نمادی از مبارزه با استکبار است.
کد خبر: ۸۷۶۹۰۲۷
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام سویدانلویی امام جمعه موقت آشخانه  گفت:  با توجه به روح و فطرت خداجوی و پاک برخی انسان ها دست به شقاوت می زنند.

وی ادامه داد: علت شقاوت برخی افراد را می توان در ترس ، دنیا طلبی ، پیمان شکنی و بی وفایی  ولقمه حرام خلاصه کرد.

سویدانلویی با اشاره به شهادت شهید فهمیده بیان داشت: نوجوانان ما درس شهادت را از مکتب عاشورا آموخته اند و شهادت طلبی و این فرهنگ همیشه زنده سبب تقویت و اقتدار نظام شده است.

وی تصریح کرد: روز 13 آبان روز پربرکتی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است و عظمت و عزت را به ارمغان آورد.

امام جمعه موقت آشخانه گفت: تبعید امام (ره) به ترکیه ، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان خط امام ، روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموزان است.

وی ادامه داد: برخی در تلاش هستند تا شبهه ایجاد کنند وشعار مهم مرگ بر آمریکا را دچار تردید نمایند اما این شعار در مردم نهادینه شده است.

سویدانلویی در مورد ظلم و ستم های آمریکا بر ایران بیان داشت:  کودتای 28 مرداد ، شهادت دانشجویان در 16 آذر ، قیام 15 خرداد ، تحمیل کاپیتولاسیون ، حمایت از کشتارمردم توسط شاه، مصادره اموال ایران به بهانه های مختلف ، ایجاد لانه جاسوسی به جای سفارتخانه ، حمله به طبس ، ساقط کردن هواپیمای مسافربری با ناو و تقدیر از فرمانده آن و هزارا ن مورد دیگر را می توان نام برد.

امام جمعه موقت آشخانه خاطرنشان کرد: 13 آبان سبب قوت دل مومنان  و هراس دشمنان است و به مستضعفان نشان داد که استکبار جهانی شکستنی است هرچند قدرتمند باشد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها