خبرهای داغ:
معاون خدمات شهری شهرداری قم:

حضور یک متکدی هم برای قم زیاد است

معاون خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه شهر قم شهر زائر پذیری است و یک نفر متکدی هم زیبنده این شهر نیست، گفت: یک نفر متکدی برای شهر قم هم زیاد است ، فعالیت متکدیان را شدیدا نظارت می کنیم که در شهر قم وجود نداشته باشند که در این زمینه موفق بوده ایم.
کد خبر: ۸۷۶۹۰۳۵
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید امیر سامع در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای ساماندهی متکدیان استان قم اظهار داشت: برای متکدیان شهر برنامه های مستمری انجام شده است، موضوع تکدی گری ناشی از مسائل اقتصادی است که این پدیده بروز پیدا می کند و دارای مباحث حاشیه ای نیز است.

معاون خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه برای مقابله با متکدیان هماهنگی بسیار خوبی با دستگاه های زیر ربط انجام شده است، افزود: برخی از متکدیان به صورت گروهی و شبکه ای و برخی از آنها به صورت متفرقه و در سنین مختلف مشغول فعالیت هستند.

 وی گفت: نظارت مستمری به متکدیان استان قم داریم، با هماهنگی ارگان های دیگر متکدیان را جمع آوری کرده و ضمن  غربالگری برای آنها پرونده ایجاد می شود و اگر اتباع خارجی باشند از شهر و استان خارج می شوند و اگر بچه و یا مسن باشند  به بهزیستی انتقال داده شده و ساماندهی می شوند.

سامع با بیان اینکه شهر قم شهر زائر پذیری است و یک نفر متکدی هم زیبنده این  شهر نیست، عنوان کرد:  یک نفر متکدی برای  شهر قم هم زیاد است ، فعالیت متکدیان را شدیدا نظارت می کنیم که در شهر قم وجود نداشته باشند که در این زمینه موفق بوده ایم.

معاون خدمات شهری شهرداری قم گفت: قم استان مسافر پذیری است و به دلیل شرایط جغرافیایی رفت و آمد در آن بسیار زیاد است و اگر موضوع تکدی گری رها شود تعداد متکدیان افزایش پیدا می کند اما شرایط استان نسبت به دیگر کلان شهرها در موضوع متکدیان مناسبت تر است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار