آموزش پدافند غیرعامل در چهارمحال و بختیاری

دوره آموزشی پدافند غیرعامل ویژه مربیان درس آمادگی دفاعی به همت سازمان بسیج دانش آموزی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۶۹۰۳۶
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مدیر سازمان بسیج دانش آموزی استان چهارمحال و بختیاری گفت: این دوره آموزشی با حضور مربیان درس آمادگی دفاعی از سراسر استان ویژه خواهران در مرکز امامت سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) و برادارن در دبستان پسرانه شاهد برگزاری شد.

سرهنگ پاسدار حاتم ریاحی افزود: امروزه حوزه های کاربردی پدافند غیر عامل بسیار گسترده است و هرچه که نسلهای جوان با این مهم آشنا بشوند کشور در مقابله با بحرانها بیمه خواهد شد.

وی، ادامه داد: بسیج با گستردگی که در جغرافیای کشور دارد سهم مهمی را در آموزش پدافند غیر عامل ایفا خواهد کرد و با پرداختن به این موضوع به صورت تخصصی و با توافق نامه ای که با سازمان پدافند غیر عامل بسته است سعی و تلاش خواهد کرد تا مربیان درس آمادگی دفاعی به نحو شایسته در انتقال فرهنگ پدافند غیر عامل اهتمام داشته باشند.

به گفته این مقام مسئول؛ مربیان درس آمادگی دفاعی با تایید و تشخیص بسیج دانش آموزی بکار گیری شده و همه این عزیزان تخصص لازم را در انتقال مباحث مربوط به این درس دارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار