مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردل، گفت: یکی از اهداف مهم قیام امام حسین (علیه السلام) امر به معروف ونهی از منکر بود.
کد خبر: ۸۷۶۹۰۵۴
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام مسلم رضایی در جمع خواهران بسیجی و مادران پایگاه زکیه حوزه خواهران فاطمة الزهرا اردل بیان داشت: یکی از اهداف مهم امام حسین(علیه السلام) امر به معروف ونهی از منکر بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردل، افزود: از اهداف قیام عاشورا معلوم می شود، این واجب مهم که در آیات و روایات بسیار به آن پرداخته شده ، در زمان امام حسین (علیه السلام) فراموش شده بود.

رضایی افزود: امروز هم کسانی دنبال این هستند که بعضی از واجبات در جامعه به فراموشی سپرده شود،که یکی از آنها امر به معروف و نهی از منکر است.

وی،‌تأکید کرد: همه ما اقشار بسیجی باید به این واجب اهمیت بیشتری بدهیم و آنرا در جامعه از فراموش شدن نجات دهیم، چون امام صادق علیه السلام می فرمایند: کسی که بتواند جلوی مفاسد را بگیرد ولی نگیرد، این فرد اعلام دشمنی با خدا کرده است.

رضایی با اشاره به روایتی از امام علی (علیه السلام) خاطر نشان کرد: همه کار های خوب و جهاد در راه خدا در برابر امر به معروف و نهی از منکر چون قطره ای است در برابر دریای عمیق.

وی اضافه کرد: همچنین در جای دیگر امیر متقیان می فرمایند:" امر به معروف ونهی از منکر نه اجلی را نزدیک می کنند و نه از روزی کم می نمایند ، بلکه ثواب را دو چندان وپاداش را بزرگ می سازندوبرتراز امر ه معروف ونهی از منکر سخن عادلانه ای است نزدحاکمی ستمگر.

ارسال نظرات