سر‌پرست اداره کتابخانه عمومی سوادکوه‌شمالی از راه‌اندازی 5 کتابخانه روستایی در سوادکوه‌شمالی خبر داد.
کد خبر: ۸۷۶۹۰۷۳
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سید‌هاشم حسینی از رشد فعالیت‌های کتابخانه عمومی شهرستان سوادکوه‌شمالی خبر داد و گفت: در 7 ماه امسال 7 هزار و 215 کتاب به امانت داده شد و یک‌هزار و 445 نسخه کتاب نیز به کتابخانه اضافه شد که این دو موضوع نسبت سال گذشته رشد 67 درصدی داشت.

وی با بیان اینکه در این مدت شاهد افزایش 659 عضو هستیم که نسبت به افزایش 491 عضو سال گذشته رشد داشته است، افزود: شهرداری شیر‌گاه از حق‌سهم نیم‌درصد شهرداری در 7 ماه امسال 90 میلیون ریال را پرداخت که صرف فعالیت‌های عمرانی و زیبا‌سازی کتابخانه عمومی شد.

سر‌پرست اداره کتابخانه عمومی شهرستان سوادکوه‌شمالی از برنامه‌ریزی برای تکمیل سالن آمفی‌تئاتر کتابخانه سوادکوه‌شمالی خبر داد و خاطر‌نشان کرد: کف، دیوار، سقف و روشنایی آمفی‌تئاتر کتابخانه عمومی سوادکوه‌شمالی آماده شد و نصب صندلی آن در آینده نزدیک انجام می‌شود.

این مسؤول از عضویت یک‌هزار و 90 نفر در کتابخانه عمومی سوادکوه‌شمالی خبر داد و با بیان اینکه کودکان زیر 11 سال 45 درصد اعضای کتابخانه عمومی سوادکوه را تشکیل می‌دهند، اظهار کرد: عضویت افراد بالای 50 سال از صفر به هفت درصد افزایش یافته است که با همکاری خانه سالمند پهلوان شهرستان محقق شد.

حسینی به موفقیت نگار نوری در جشنواره بخش کودک رضوی با ارسال نقاشی خبر داد و با اشاره به اینکه صدیقه رئیسی در طول سال اخیر 245 کتاب را مطالعه کرد و بدون تأخیر باز‌گرداند، افزود: جشن کتابخوانان برتر سوادکوه‌شمالی آبان‌ماه برگزار می‌شود.

وی از راه‌اندازی پنج کتابخانه روستایی در سوادکوه‌شمالی خبر داد و گفت: کتابخانه‌های روستایی موردنظر به صورت خود‌گردان در روستا‌ها راه‌اندازی می‌شود و دو قفسه و 500 جلد کتاب به آنها اهدا می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها