محمدزاده در گفت‎وگو با «بسیج» عنوان کرد

هراس رسانه های غربی از انعکاس مراسم اربعین

دبیرستاد بازسازی واقعه غدیرخم گفت: استقبال شیعیان از مراسم اربعین حسینی به حدی است که رسانه های غربی و صهیونیستی، از انعکاس بزرگترین اجتماع شیعیان در کربلا هراس دارند.
کد خبر: ۸۷۶۹۰۷۶
|
۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸
سرگرد فیض الله محمدزاده دبیر ستاد بازسازی واقعه غدیرخم در گفت‎وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به برگزاری برنامه نمایشی غدیرخم در خارج از مرزهای کشورمان گفت: علی رغم محدویت ها به دلیل خطر حضور گروه های تروریستی در عراق و سوریه، امسال شاهد برگزاری مراسم بازسازی واقعه غدیرخم در سوریه و نجف بودیم که مورد استقبال بسیاری از عاشقان امام علی(ع) قرار گرفت.
 
وی در ادامه با بیان اربعین حسینی(ع) مانور بزرگ هدایت شده از سوی شیعیان است، اظهار داشت: استقبال شیعیان از مراسم اربعین حسینی و حضورشان در کربلای معلی به حدی است که رسانه های غربی و صهیونیستی، از انعکاس بزرگترین اجتماع شیعیان در کربلا هراس دارند.
 
محمدزاده تاکید کرد: حرکت عظیم مردمی برای حضور در کربلا برای برگزاری مراسم اربعین حسینی در حالی صورت می گیرد که در طول چند سال اخیر به دلیل خطر وجود گروه های تکفیری و داعش در عراق، تصور چنین حضور میلیونی خارج به ذهن استکبار خطور نمی کرد اما شیعیان ثابت کرده اند که برای امام سوم خود حاضرند که از خطر عبور کنند.
ارسال نظرات