فرماندار شهرستان لنگرود:

بیش از هزار دانش آموزی لنگرودی عازم مناطق عملیاتی می شوند

فرماندار شهرستان لنگرود گفت: تا پایان سالجاری 1320 نفر دانش آموز پسر و دختر در قالب 30 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۸۷۶۹۰۷۸
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳

سیدرضا جوادپور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، اظهار کرد:264 دانش آموز پسر شهرستان لنگرود در قالب شش دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام خواهند شد.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان و با اشاره به جایگاه والای شهدای عزیز گفت:امنیت و اقتدارکشور مرهون رشادت ها و جانفشانی های شهدا و ایثارگران بوده است.

فرماندار شهرستان لنگرود بر اهمیت و لزوم بازدید از مناطق جنگی کشور و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به دانش آموزان تاکید و گفت: دفاع مقدس درس ها و تجربه های بسیار ارزشمندی برای نسل امروز داشته است و باید این دستاوردها را حفظ کرده و برای انتقال آن به نسل جدید کوشا باشیم.

وی با بیان اینکه دانش آموزان به مدت 3 روز از مناطق عملیاتی قصر شیرین،سر پل ذهاب،بازی دراز،تنگه مرصاد بازدید خواهند کرد، یادآور شد:در این راستا تا پایان سالجاری 1320 نفر دانش آموز پسر و دختر در قالب 30 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام خواهند شد.

ارسال نظرات