تجدید میثاق دانش‌آموزان بسیجی تربت جام با آرمان‌های مقدس شهیدان

همزمان با سالروز شهادت محمد حسین فهمیده و 40 شهید دانش آموز تربت جام مراسم تجدید میثاق دانش آموزان با آرمان‎های مقدس شهیدان با حضور مسئولان اجرایی، نظامی، انتظامی و قشرهای مختلف مردم در جوار تربت پاک پنچ شهید گمنام این شهرستان با شکوه خاصی برگزارشد.
کد خبر: ۸۷۶۹۰۸۷
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در این محفل معنوی پس از اجرای سرود و مداحی رئیس کمیته پشتیبانی بسیج دانش آموزی تربت جام با گرامیداشت یاد و خاطره 40 شهید دانش آموز گفت: دانش آموزان در دهه 60  با وجود سن کم با حضور پر شور و شعور خود در جبهه‌ها حق علیه باطل حماسه آفریدند.

محمد رضا کامیابی افزود: این جوانان و نوجوانان بسیار آگاه‌تر و فراتر از زمان خود بودند که برای دفاع از اسلام و انقلاب به درجه رفیع شهادت نایل گشتند.

رئیس اداره آموزش و پرورش تصریح کرد: امروز دانش آموز بسیجی ادامه دهنده راه شهیدان هستند و برای حفظ و حراست از عزت، اقتدار، سربلندی این نظام  مقدس در همه عرصه‌های علمی، فرهنگی، تربیتی و اخلاقی تلاش و کوشش می‌کنند.

در ادامه رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی تربت جام با اشاره به خوبی‌های قیام ابا عبدالله الحسین(ع) گفت: در واقعه کربلا همه خوبی های اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به منصه ظهور رسید.

حجت الاسلام میرمحرابی افزود: شهدای کربلا و صحنه‌های زیبای عاشورا هر کدام برای تداوم جامعه اسلامی یک رهبر و مقتدا هستند و قیام عاشورا درس آزادگی و مردانگی را به همه دنیا تغذیه کرد.

وی اضافه کرد: هرکجا مظلومی هست ملت قهرمان ایران اسلامی پشتیبان آنها هستند و اگر روزی رهبری معظم انقلاب اجازه بدهند شیعه و سنی برای دفاع از حرمین و شریفین قیام خواهند کرد و لبیک یا حسین (ع) مردم ایران ادامه خواهد داشت تا این پرچم به دست صاحب اصلی امام زمان ارواحنا فدا برسد.

گفتنی است؛ در پایان حاضرین با عطرافشانی و گلباران مزار شهیدان و قرائت فاتحه یاد و خاطره 36 هزار شهید دانش آموز کشور و 40 شهید تربت جام را گرامی داشته و برادامه راهشان با تأسی از روح بلند و ملکوتی امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری تأکید داشتند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها