خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:

آمادگی نیروهای بسیج، زنگ خطر به گوش بدخواهان است

جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین در رزمایش بیت المقدس بوئین زهرا گفت: رزمایش بسیجیان گردان های بیت المقدس گل سرسبد تمام آموزش های یک ساله بسیج است.
کد خبر: ۸۷۶۹۰۹۱
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴

سرهنگ عباس برزگر ابراهیمی جانشین فرملندهی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در محل منطقه عمومی رزمایش آقا امام بوئین زهرا
با بیان اینکه یکی از ماموریت ها و مولفه های اصلی سازمان های نظامی آمادگی رزم آن‌ها است اظهار کرد: ماموریت اولیه سازمان بسیج هم آموزش، سازماندهی و انسجام نیروی مردمی یا همان بسیج است و این رزمایش ها نتیجه کار آموزش های یک ساله بسیجیان است.
وی ادامه داد: هدف اصلی از این رزمایش ها این است که نیروهای عمل کننده آشنایی کامل را از فرماندهان خود داشته باشند و نکاتی که نیاز به توجیه است در این رزمایش ها یاد بگیرند تا در مواقع لزوم بتوانند ماموریت های خود را به خوبی به انجام برسانند.
برزگر ابراهیمی حضور به موقع و به هنگام نیروهای نظامی در صحنه را از اصلی ترین مولفه های قدرت در سراسر جهان برشمرد و افزود: سازمان بسیج گستره بزرگی از جمهوری اسلامی را شامل می شود و باید بتواند در مواقع لزوم از این گستره عظیم محافظت نماید.
وی رزمایش بسیجیان گردان های بیت المقدس را گل سرسبد تمام آموزش های یک ساله بسیج دانست و خاطر نشان کرد: دشمن وقتی می بیند همه گردان های بسیج که هر قشری را شامل می شود با یک فراخوانی حضور پیدا می کنند خود به خود یک عامل بازدارنده در دشمن ایجاد می شود و دشمن این جرات را از خود دور می بیند که بتواند به ایران اسلامی تجاوز نماید.
جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین با اشاره به اینکه این رزمایش برای دوستان و دشمنان حاوی پیام است تاکید کرد: پیام این رزمایش ها برای دشمن پاسخی کوبنده است و به دشمن می فهماند که نباید فکر احمقانه و ابلهانه به سرش خطور نماید و به دوستان و طرفداران انقلاب اسلامی پیامی امیدآفرین و دلگرم کننده دارد.
2001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها