خبرهای داغ:
سخنگوی شورای عالی استانها:

به برخی مصوبات دولت در مورد شوراها و شهرداری‌ها منتقدیم

سخنگوی شورای عالی استان‌ها با اشاره به اینکه اداره‌کل محیط زیست استان گلستان دستگاه خشک‌کن زباله را طراحی کرده است، بیان کرد: این دستگاه در 40 دقیقه زباله تر را به منظور بازیافت زباله به خشک تبدیل می‌کند.
کد خبر: ۸۷۶۹۱۵۵
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مهندس احد چگینی سخنگوی شورای عالی استانها اظهار کرد: بین وزارت نیرو و شورای عالی استانها تفاهم نامه ای امضا شده است تا پیوست زیست محیطی در مصوبه های شهرداری لحاظ شود.

چگینی بیان کرد: باید شرایط  و زیر ساخت ها برای تبدیل زباله تر به زباله خشک در قزوین فراهم شود تا بتوانیم در بحث  زیست محیطی بحث کنترل  و آلودگی محیط زیست را  انجام دهیم.

سخنگوی شورای عالی استانها گفت: با تعامل  و افزایش همکاری  ها بین نمایندگان مجلس شورای اسلامی و شورا ها  می توانیم مشکلات شهری را  بررسی و شناسایی نمود و با کمک نمایندگان  مجلس شورای اسلامی نسبت به مرتفع کردن آنها اقدام نمود.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به مشکلات موجود بین برخی شوراها و شهرداری‌ها مطرح کرد: جلسه‌ای بین رؤسای شوراها، شهرداران، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی و رفع این مشکلات در آینده برگزار می‌شود.

مهندس چگینی گفت: برخی از مصوبات دولتی که به مجلس شورای اسلامی میرود  مورد انتقاد است  زیرا این مصوبات در برخی بند ها باعث تضعیف  جایگاه شورا ها و شهرداری می شود و از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تقاضا داریم که نسبت به این موارد حمایت لازم را از شورا ها و شهرداری را داشته باشند.

1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها