خبرهای داغ:
به همت بسیج جامعه پزشکی شاهرود

اعزام تیم بهداشتی درمانی به روستای خیج+تصاویر

تیم دندانپزشکی و چشم پزشکی بسیج جامعه پزشکی شاهرود به روستای خیج بخش بسطام شهرستان شاهرود اعزام شدند.
کد خبر: ۸۷۶۹۱۶۳
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰

جواد رضوانی مسئول بسیج جامعه پزشکی و بهداری سپاه شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به اعزام تیم پزشکی به روستای محروم خیج از توابع شهرستان شاهرود اظهار کرد: با همکاری پایگاه شهید اخوی عرب حوزه بسیج روستایی حمزه سیدالشهداء اکیپ پزشکی شامل یک کلینیک سیار دندانپزشکی  با مدیریت دکتر شکری و یک کلینیک سیار چشم پزشکی  با مدیریت دکتر ملک پور به روستای خیج اعزام شدند.

وی افزود: این اکیپ به مدت دور روز خدمات دندانپزشکی شامل ترمیم و پرکردن و عصب کشی وکشیدن را به قریب به 120 بیمار ارائه نمودند.

رضوانی خاطر نشان کرد: کلینیک چشم پزشکی هم کارهای اپتومتری و معاینه چشم  را اجرا که قریب به 380 بیمار را ویزیت کرده که از این میان حدود 230 نفر نیاز به عینک داشتند که همگی را پس از دریافت شماره چشم در نوبت گرفتن عینک قرار گرفته و به همگی عینک تحویل شد.

وی با بیان اینکه تیم پزشکی کلیه خدمات را بصورت رایگان ارائه نمودند بیان کرد: این خدمات در راستای اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی و کمک به مناطق محروم در امر توجه به بهداشت و درمان این مناطق انجام شده و تا پایان سال نیز حضور این تیم ها در مناطق محروم ادامه دارد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار