خبرهای داغ:
رزمنده 8 سال دفاع مقدس در رزمایش بیت المقدس بوئین زهرا:
رزمنده 8 سال دفاع مقدس در رزمایش بیت المقدس بوئین زهراگفت: هر کس بر خلاف منش شهدا رفتار کند زمین خواهد خورد و قطعا عاقبت به خیر نخواهد شد.
کد خبر: ۸۷۶۹۱۷۸
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوئین زهرا مراسم یادواره 500 شهید شهرستان بوئین زهرا و 5 شهید مدافع حرم شهرستان در  رزمایش بیت المقدس برگزار شد.
در این مراسم معنوی امیر عباس طایفه از رزمندگان و جانبازان 8 سال دفاعمقدس با بیان اینکه قیام امام حسین (ع) آزادی برای کل بشریت را به همراه داشت افزود: پیام امام حسین (ع) پیام جهانی بود و این پیام گفتمان مقاومت بود گفتمان صبر و شکیبایی و عمل به قرآن بود.
وی ادامه داد: شب و روز عاشورا دو اتفاق ویژه افتاد یکی اینکه یک شب فرصت برای راز و نیاز و استغفار گرفته شد و دیگری اینکه در روز عاشورا یاران سیدالشهدا (ع)برای رفتن به میدان مبارزه از همدیگر سبقت می گرفتند.

این جانباز سالهای دفاع مقدس با اشاره به اینکه برداشتن بیعت امام حسین (ع) از اصحاب در شب عاشورا برای ما درسی عظیم است گفت: ولایت سیاهی لشگر نیاز ندارد بلکه لشگر مخلص نیاز دارد و بسیجیان ما باید با بصیرت با ولایت بیعت نمایند.
امیر طایفه با بیان اینکه شهدای عزیز ما به امام حسین (ع) اقتدا کردند و از هیچ دشمنی هراس به دل راه ندادند خاطر نشان کرد: هرکس بر خلاف شهدای ما عمل نماید زمین خواهد خورد و قطعا عاقبت به خیر نخواهد شد.
رزمنده 8 سال دفاع مقدس انقلاب اسلامی و نظام اسلامی را هدیه بزرگ خداوند به ملت ایران برشمرد و تاکید کرد: ما باید یادمان باشد به انقلاب و نظام بدهکاریم و هیچ کس در هر جایگاهی که باشد از انقلاب طلبکار نخواهد بود.

وی در پایان رژیم آل سعود را مصداق واقعی تزویر و ریا دانست و افزود: این رژیم منحوس برای نائل شدن به هدفش هم وعده می کند و هم وسوسه می کند اما جوانان خط مقاومت تسلیم این وعده دروغین نخواهند شد و شکست آل سعود را رقم خواهند زد.
2001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها