حجت الاسلام درویشی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بندرعباس در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج از بر گزاری یادواره شهدای روحانی در بندرعباس خبر داد.
کد خبر: ۸۷۶۹۱۸۴
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴

وی با اشاره به اینکه سومین یادواره شهدای روحانی در بندرعباس بر گزار می گردد، گفت: یکی از بر نامه های مهم و اثر گزار سپاه ناحیه بندرعباس طی این چند سال بر گزاری یادواره شهدا در سطح محلات بندرعباس بوده که الحمدالله بر کاتی برای محلات و مردم آن محلات داشته است .

مسول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه بندرعباس با اشاره به اینکه شهرستان بندرعباس 13 شهید روحانی تقدیم این نظام و انقلاب نموده است افزود: شهدا روحانی بر گردن همه ماحق بزرگی دارندچرا که آنهامعلم اخلاق بودند. ما وظیف داریم یادو خاطره آنها را زنده نگه داریم و ادامه دهنده راه آنها باشیم.

وی اظهار داشت: یادواره شهدا پیام دارد و پیام آن این است که شهدا با تاسی از اعمال و رفتار ابا عبدالله الحسین(ع) درس فداکاری, شهادت, ایثار و صداقت را به ما آموخته اند و ما باید رهروان آنها باشیم.

حجت الاسلام درویشی اشاره نمود این یادواره13 آبان ماه جاریبعداز نماز مغرب و عشادر میدان حر واقع در محله شاه حسینی کوچه شهید اصغر موسی زاده بر گزار می گردد.

ارسال نظرات