خبرهای داغ:
امام جمعه میامی گفت: مسائل فرهنگی زیر بنای یک کشور و اگر فرهنگ یک جامعه اصلاح شود همه امور اصلاح خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۶۹۲۲۲
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی،حجت الاسلام قربانعلی صفائی پور در جلسه شورای آموزش وپرورش شهرستان میامی با بیان اینکه دشمن به دنبال جایگزینی سبک زندگی غربی بجای سبک زندگی اسلامی است، گفت: تهاجم امروز دشمن فرهنگی است.

وی افزود: مسائل فرهنگی زیر بنای یک کشور و اگر فرهنگ یک جامعه اصلاح شود همه امور اصلاح خواهدشد.

صفائی پور یکی از قسمت هایی که محلی است که اگر از آن غافل باشیم دشمن می تواند نفوذ کند مرکز آموزش وپرورش دانست و تصریح کرد:  ترویج مباحث دینی چون نماز باید الویت در آموزش وپرورش باشد.

امام جمعه میامی افزود: نماز پالایش نفس است و کار معلم نور تعلیم تزکیه است که می تواند با سرلوحه قراردادن قرآن وسیره نبوی جوانان ونوجوانان را که مهمترین سرمایه آموزش و پرورش هستند آن ها را ازخطر هجمه ها دشمنان حفظ کند.

وی بابیان اینکه معلمین باید هم خودشان، مجموعه فرهنگیان و کل مجموعه دانش آموزان شعار سال تحصیلی "با نماز و باورزش، با نشاط و باارزش" را سرلوحه خودشان قرار دهند که باید این شعاررا کاربردی وعملی کنیم.

صفائی پور به سخن رهبر انقلاب که فرمودند نماز جمعه قرارگاه فرهنگی است، گفت:  طبق این فرمایش آموزش وپرورش باید  برای حضور دانش آموزان در نمازجمعه برنامه ریزی کند.

امام جمعه میامی افزود: اگر دانش آموزان از امروز در صحنه های عبادی سیاسی مشارکت داشته باشند باهم بودن را برای آینده تمرین می کنند.

وی با بیان اینکه  ما نمی توانیم را فرهنگ غرب در زمان قاجار به ما تحمیل کرده بود، گفت: اما امروز بعد از انقلاب ما می توانیم فرهنگ شده است و  ما می توانیم را با الگوقراردادن نخبگان ثابت کردیم.

صفائی پور تصریح کرد: ما با تمام ظرفیت های کمی که در امکانات داریم اما باروحیه، ارداه و توانی بالا و همت و کار دسته جمعی رتبه های برتر را کسب کردیم.

انتهای پیام/


ارسال نظرات
پر بیننده ها