سلیمانی گفت: یکی از علل چشمگیر طلاق درشمال شهر تهران یا شهرهای بزرگ دیگر استفاده نادرست و بیش از حد از شبکه های اجتماعی و فضای مجازی است.
کد خبر: ۸۷۶۹۲۲۸
|
۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۴

سعیده سلیمانی وجد کارشناس اجتماعی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به رشد چشمگیر طلاق در بخش های اعیان نشین شهرهای بزرگ و نقش فضای مجازی در آن اظهار داشت: یکی از علل چشمگیر طلاق درشمال شهر تهران یا شهرهای بزرگ دیگر استفاده نادرست و بیش از حد از شبکه های اجتماعی و فضای مجازی است که دوستی های اینترنتی وخیانت تحت تاثیر آن به علت بارز طلاق تبدیل شده است.

وی افزود: زنان و مردانی که از شبکه های اجتماعی نادرست و نابجا استفاده می کنند باعث ایجاد شک وشبهه و درنهایت خیانت و طلاق می شوند. فضای مجازی خیانت، دوستی های اینترنتی و روابط نامشروع که مخفیانه صورت می گیرد را بسیار عادی جلوه می دهد که در نهایت به بی اعتمادی بین زوجین منجر می شود.

این کارشناس اجتماعی استفاده از ماهواره و تماشای فیلم های غیراخلاقی را یکی دیگر از دلایل افزایش طلاق درشمال شهر تهران دانست و بیان داشت: کانال های فاسد ماهواره ای روبط آزاد بین زن ومرد نامحرم را بسیار عادی جلوه می دهند و از طرف دیگر باعث می شود مردها زن خود را با زن های ماهواره مقایسه کرده و عیب های همسرش را مدام به او یادآور شود که به تدریج علاقه بین آنها کمرنگ شده و به طلاق می انجامد.

ارسال نظرات