دارنده مدال طلای مسابقات بین المللی آذربایجان در رشته کاراته، مدال ارزشمند خود را به علی علیزاده، فرزند نخستین شهید مدافع حرم گیلانی، امیررضا علیزاده، تقدیم کرد.
کد خبر: ۸۷۶۹۲۳۷
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، طی مراسمی به میزبانی ستاد کنگره شهدای گیلان، مهدی داوودی، دارنده مدال طلای مسابقات بین المللی آذربایجان در رشته کاراته، مدال ارزشمند خود را به علی علیزاده، فرزند نخستین شهید مدافع حرم گیلانی، امیررضا علیزاده، تقدیم کرد.

در این مراسم که با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان، رییس ستاد کنگره شهدای استان، خانواده شهید علیزاده و مربی و خانواده مهدی داوودی برگزار شد، سرهنگ بایرامی طی سخنانی گفت: کسب مدال قهرمانی در رشته های ورزشی به خصوص برای نوجوانان کاری بسیار دشوار است، با این حال عمر قهرمانی ها کوتاه است و آنچه عکل یک ورزشکار را ماندگار می کند، منش پهلوانی اوست.

معاون هماهنگ کننده سپاه افزود: اقدام تحسین برانگیز مهدی داوودی حاکی از درایت، هوشمندی و روح بلند اوست و بااین کار قهرمانی خود را محدود به زمان نکرد و افتخاری ماندگار را رقم زد.

بایرامی خاطرنشان کرد: بنا به قول امام راحل، شهدا امامزادگان عشقند و هرآنکه می خواهد حیاتی جاوید بیابد ناگزیر است به شهدا متصل شود و مهدی داوودی عزیز نیز در این مسیر گامی بزرگ برداشته است.

ارسال نظرات