خبرهای داغ:
امام جمعه میامی گفت: پیام 13 آبان استکبارستیزی و مبارزه با ظلم و سلطۀ مستکبران عالم است که تجلی آن در یوم‌الله سیزدهم آبان کاملاً مشهود می‌شود.
کد خبر: ۸۷۶۹۲۳۹
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی، حجت الاسلام قربانعلی صفائی پور در نشست هماهنگی مراسم 13 ابان در محل سالن جلسات آموزش وپرورش شهرستان میامی گفت: روز 13 آبان به دلیل وقوع سه حادثه مهم و تاریخی به نام روز مبارزه با استکبار جهانی، نامگذاری شد و هر سال دانش‌آموزان و آحاد ملت اسلامی با حضور در راهپیمایی، این روز بزرگ را گرامی می‌دارند.

وی افزود: آغشته بودن دست آمریکا به خون 230 هزار شهید، ترور دانشمندان هسته‌ای، راه‌اندازی کودتا علیه ایران و هزاران جنایت دیگر سبب شده که ملت ایران همواره شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»، را سر داده و با مشت‌های گره کرده بیزاری خود را از آمریکا و استکبار جهانی اعلام کنند.

صفائی پور به سخن امام راحل که فرمودند؛  13 آبان انقلابی بزرگ تر از انقلاب اول است، تصریح کرد: در طول تاریخ انقلاب هرکجا دستی از خیانت دیده می شود دست استکبار جهانی بویژه آمریکا دیده می شود و  مابا توجه به ادامه شیطنت ها و توطئه هابه آمریکا اعتمادی نداریم .

امام جمعه میامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام(ره) ریشه استکبار را از این انقلاب کنده است، افزود: با تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره) برای همیشه سایه استکبار از این ایران اسلامی برداشته شده است.

وی با اشاره به اینکه دشمن همچنان دست وپا می زند که از محورهای اقتصادی، فرهنگی و سیاسی در کشورنفوذ کند، تاکید کرد:  بابیداری مقام معظم رهبری و بصیرت بالای ملت هرجایی که دشمن قصد نفوذ دارد جلوی آن گرفته می شود.

صفائی پور گرامیداشت روزهای تاریخی را یک وظیفه اسلامی، انسانی وملی دانست وگفت: بنابراین 13 آبان را مسئولان فرهنگی و دست اندرکاران این مراسم برنامه ریزی لازم را برای هرچه  باشکوه تر برگزار کردن این مراسم انجام دهند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان میامی نیز در این نشست گفت: سیزدهم آبان، بهترین وکم‌نظیرترین فرصت است برای اینکه بتوانیم پیام جهانی استکبارستیزی و پیام حسینی و حق‌طلبی انقلاب را در جهان مطرح کنیم.

ابوالفضل آقایی تصریح کرد: می توان از فضای محرم و برکات قیام ابا عبدالله الحسین(ع) در راستای تبیین، تحلیل و چرایی مبارزه با استکبار و دمیدن روح تازه به مراسم یوم‌الله 13 آبان بهره‌‌مند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها