درگفت‌وگو با خبرنگار سازمان بسیج علمی،پژوهشی و فناوری مازندران اعلام شد:
قلیان از برگزاری نشست هم اندیشی نخبگان علمی، هنری و ورزشی به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی خبرداد.
کد خبر: ۸۷۶۹۲۴۷
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، اصغر قلیان با بیان اینکه شعار هفته بسیج دانش آموزی سال جاری ، «دانش آموز بسیجی حماسه ساز امروز،آینده ساز فردا» است، گفت:برنامه های این هفته از روز ۷ آبان ماه سال جاری آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه دیروز دانش آموزان بسیجی به صورت سازمان یافته در نماز جمعه مرکز و شهرستان های مختلف استان شرکت کردند، افزود:دانش آموزان در مصلی های نمازجمعه حلقه صالحین تشکیل دادند و برنامه های هفته بسیج هم با سخنرانی یکی از دانش آموزان فرمانده پایگاه واحد پیشگام پیش از خطبه های نماز جمعه اعلام شد.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی مازندران با بیان اینکه دانش آموزان در مراسم عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدای دانش آموز و فرهنگی استان حضور یافتند، اضافه کرد:امروز هم مراسم آئین صبحگاه برگزار و زنگ ایثار و شهادت در کلیه مدارس استان نواخته شد.

قلیان با اشاره به اینکه امروز به دیدار دانش آموزانی که خانواده شهدای مدافع حرم هستند، می رویم، گفت:تجلیل از دانش آموزان نخبه بسیجی در حوزه های مختلف؛ورزشی، علمی و..در همه شهرستان های استان انجام می شود.

وی برگزاری یادواره ۱۷۱۰ شهید دانش آموز استان را از برنامه های هفته جاری عنوان کرد و افزود:امروز رزمایش پدافند غیرعامل به صورت نمادین با حضور استاندار و مدیران استانی و شهرستانی در دبیرستان ولیعصر (ع)ساری برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی مازندران با بیان اینکه فردا رزمایش پدافند غیرعامل در سطح ۱۳۵ مدارس پیشگام مازندران با همکاری معاونت عملیات سپاه کربلا برگزار می شود، گفت:در هفته جاری قرار است همایش استکبارستیزی دانش آموزان نسل چهارم انقلاب با حضور مسئول استانی در تمام شهرستان های استان برگزار شود.

قلیان دیدار با ائمه جمعه استان و نمایندگان مردم در مجلس خبرگان رهبری و برگزاری نشست های بصیرتی و معرفتی ویژه فرماندهان واحدهای پیشگام «دانش آموختگان دوره یاوران ولایت تحت عنوان رهبرکوچک» در سطح شهرستان ها را از برنامه های دیگر سازمان بسیج دانش آموزی در هفته جاری عنوان کرد.

وی با بیان اینکه مسابقه دو با عنوان رهروان شهدای دانش آموز ویژه پویندگان «مقطع راهنمایی» در روز سه شنبه هفته جاری برگزار می شود، اضافه کرد:نخبگان علمی، هنری و ورزشی در روز چهارشنبه نشست هم اندیشی در شهرستان ها برگزار می کنند.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان با اشاره به برگزاری راهپیمایی دانش آموزان تمام مقاطع تحصیلی روز پنج شنبه «روز مبارزه با استکبارجهانی»، گفت:دانش آموزان شهرستان های مختلف علاقمند به نقاشی، با حضور در راهپیمایی می توانند در مسابقه نقاشی شرکت کنند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها