مسئول نیروی انسانی بسیج سپاه ناحیه میامی اعلام‌کرد؛
مسئول نیروی انسانی سپاه ناحیه میامی گفت: 12نفر از خانواده شهداوایثارگران بخش کالپوش شهرستان میامی به اردوی زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۸۷۶۹۲۷۳
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷

 رمضان علی عرب عامری مسئول نیروی انسانی سپاه ناحیه میامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: اعزام خانواده‌های شهدا و ایثارگران به اماکن مذهبی در ایام مختلف سال با هدف تجلیل از والدین و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگر هشت سال دفاع مقدس برگزار می‌شود.

وی اظهارکرد: همچنین تلاش می‌کنیم تا با سفرهای زیارتی روحیه معنوی این خانواده‌ها را تجدید و روحیه و انگیزه خودمان را با توجه به روحیه معنوی آنها تقویت نماییم.

عرب عامری اضافه کرد: ارتقاء نشاط و شادابی معنوی، بهبود سلامت روحی و فراهم شدن زمینه حضور گسترده خانواده شهدا در عرصه های فرهنگی و اجتماعی از دیگر اهداف اعزام خانواده شهدا و ایثارگران به اردوهای زیارتی است.

مسئول نیروی انسانی بسیج سپاه ناحیه میامی با بیان اینکه 12 نفر از خانواده شهدا و ایثارگران بخش کالپوش شهرستان‌ میامی به اردوی زیارت مشهد مقدس مشرف شدند، تصریح‌کرد: این اعزام به همت نیروی انسانی بسیج سپاه ناحیه میامی و با همراهی معاونت نیروی انسانی بسیج سپاه استان سمنان از محل ناحیه میامی به اردوی 3 روزه مشهد مقدس اعزام شدند.

وی خاطر نشان کرد: این اولین اردوی زیارتی خانواده معظم شهدا در سال 95 می باشد و پدران و مادران شهدا، برادران و خواهران شاهد در این اردو حضور دارند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها