فرماندار شهرستان شهركرد شناساندن توطئه‌های استكبار جهانی به جوانان و تقویت مواضع نظام و دشمن شناسی را از مهم ترین اهداف برگزاری مراسم۱۳ آبان عنوان كرد.
کد خبر: ۸۷۶۹۲۸۰
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حمید ملك پور در نشست برنامه ریزی برگزاری با شكوه مراسم ۱۳ آبان گفت: امیدواریم مردم ولایتمدار شهرستان شهركرد همچون گذشته با حضور حماسی، استكبارستیزی خود را در تظاهرات ۱۳ آبان نشان دهند و برگ زرین دیگری بر افتخارات بام ایران بیافزایند.

وی اضافه كرد: اقلام ویژه این تظاهرات شامل كارتن پلاست، پلاكارد ، پوستر و بنر با همكاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای همه شهرهای این شهرستان ارسال شده است.

ملك‌پور، توسعه و گسترش فرهنگ استكبار ستیزی، تبین خط مشی حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در رابطه با استكبار ستیزی و استبداد و تبیین نقش دانش آموزان، دانشجویان و طلاب در پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی را از اهداف برگزاری این تظاهرات برشمرد.

فرماندار شهرستان شهركرد خاطر نشان كرد: ۱۳ آبان فرصت مغتنمی برای پیوند سه قشر مهم و تأثیرگذار روحانیت، دانش‌آموزان و دانشجویان بعنوان خلق‌كنندگان این حماسه بزرگ می باشد.

وی، نامگذاری یك هفته به عنوان هفته استكبارستیزی و اشتكبارشناسی در استان را اقدامی مؤثر برشمرد و تصریح كرد: باید طوری برنامه‌ریزی كنیم كه برای هر روز این هفته در شهرستان شهركرد حداقل یك یا چند برنامه پرمحتوا و جذاب خصوصاً برای دانش‌آموزان و دانشجویان داشته باشیم.

افزوده می شود؛ این تظاهرات در شهركرد از میدان ۱۲ محرم آغاز و در نهایت در میدان امامزادگان حلیمه و حکیمه(سلام الله علیهما) تجمع پایانی صورت می‌گیرد.

ارسال نظرات