کمک های مردمی استان هرمزگان برای خدمات رسانی زائرین، در مراسم پیاده روی اربعین حسینی به کربلا ی معلی انتقال گردید.
کد خبر: ۸۷۶۹۲۹۴
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان هرمزگان، سرهنگ دوم پاسدار یاسین باوقار مسئول معاونت آماد و پشتیبانی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، در این رابطه عنوان کرد: محموله کمک های مردمی استان هرمزگان شامل مواد خوراکی( برنج، روغن، خرما، حبوبات، آرد،کنسرو، آبمعدنی و...) ، مواد شوینده و بهداشتی، چادر، پتو و... می باشد.

وی تصریح، کرد: این محموله از طریق راه زمینی پس از بارگیری در استان به پایانه مرزی مهران انتقال داده شده بعد از فرآیند بارگیری در پایانه مرزی به مقصد کربلا انتقال داده می شود.

باوقار در ادامه با بیان اینکه مردم استان می توانند کمک های نقدی و غیر نقدی خود را جهت خدمت رسانی به زوار اربعین به محل جمع آوری این کمک ها در سطح استان برسانند، افزود: اگر این کمک ها بصورت نقدی باشد بهتر می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

مسئول معاونت آماد و پشتیبانی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان اذعان داشت: راه حسین و یاد حسین در قلب هاست و تا نسل های آینده نیز ادامه خواهد داشت.

قابل ذکر است؛ این دومین محموله کمک های مردمی استان هرمزگان برای خدمات رسانی زائرین، در مراسم پیاده روی اربعین حسینی به کربلای  معلی می باشد، که در مراحل بعدی کمک های مردمی همراه با مواد غذایی منجمد و سردخانه ایی انتقال خواهد یافت.


 
ارسال نظرات