خبرهای داغ:

برنامه های هفته بسیج دانش آموزی شهرستان البرز تشریح شد

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه شهرستان البرز گفت:: 55000هزار دانش آموز و نوجوان دوشادوش سایر اقشار ملت به دفعات مکرر به جبهه های جنگ اعزام می شدند که 36000هزار نفر از آنان شهید شدند .
کد خبر: ۸۷۶۹۲۹۹
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸
 مجتبی رجبیان  مسوول بسیج دانش آموزی شهرستان البرز در گفتگو با خبرنگار بسیج در قزوین ضمن تاکید بر اهمیت نقش نوجوانان و دانش آموزان در پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی اظهار داشت: 55000هزار دانش آموز و نوجوان دوشادوش سایر اقشار ملت به دفعات مکرر به جبهه های جنگ اعزام می شدند که 36000هزار نفر از آنان شهید شدند .
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی  شهرستان البرز حضور دانش آموران را بعد ازجنگ هم لازم و ضروری دانست و گفت: حضرت امام(ره) و حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) وقتی که این پرچم را به دست گرفتند برحضور جوانان و نوجوان و نیازبسیج دانش آموزی در مدارس تاکید داشتند .

وی با اشاره به اینکه در این هفته برنامه هایی را به صورت عمومی و اختصاصی در مدارس شهرستان برگزار خواهیم کرد گفت: غبار روبی مزار شهدای دانش اموز شهرستان البرز همزمان با اولین روز از هفته بسیج دانش آموزی. دیدار با امام جمعه شهرستان و برگزاری یادواره شهدای دانش آموز شهرستان البرز با حضور سخنران کشوری و برگزاری مسابقات ورزشی و مقاله نویسی در سطح مدارس شهرستان .همایش بزرگ عاشقان ولایت و در روز ۱۳ ابان حضور پرنگ با حضور کلیه دانش آموزان در راه پیمایی روز ۱۳ ابان شرکت از جمله برنامه های هفته بسیج دانش اموزی شهرستان البرز است.


۳۰۰۱/پ۳۰/ب ‌
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار