نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم حضور گسترده‌ مردم در راهپیمایی روز مبارزه با استکبار جهانی، گفت: زمانی که آمریکا از خوی و خصلت خود کوتاه آمده و در مقابل ملت ایران خاضع باشد و همچنین اراده‌ ملت ایران را به رسمیت بشناسد ما نیز مواضع خود را بررسی خواهیم کرد، ولی در شرایط فعلی کوتاه آمدن در مقابل آمریکا، عین حماقت است.
کد خبر: ۸۷۶۹۳۳۷
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد اسماعیل سعیدی در این خصوص اظهارکرد: برجام و مذاکرات هسته‌ای دال بر این نیست که ما از اهداف و اصول خود دست برداریم چراکه آمریکا از اهداف و اصول خود دست برنداشته‌ است و چنانچه مشاهده می‌شود هنوز هم آمریکا خوی تجاوزگری، عهدشکنی و فتنه‌گری در جهان اسلام را دارد.

وی بیان کرد: آمریکا با تحریم‌های ناجوانمردانه و فشارهای اقتصادی، با حیات و ممات کشور ما بازی کرد، پس چگونه ممکن است زمانی که این کشور از مواضع خود کوتاه نیامده ما از مواضع خود علیه استکبار جهانی دست بکشیم؟

وی یادآور شد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی سفارت‌خانه آمریکا مکانی شده بود برای مدیریت طرح براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همه جریانات معاند از آنجا رهبری و هدایت می‌شد از این رو دانشجویان پیرو خط امام در سال ۵۸ پی به حیله‌ دشمن برده و سفارت آمریکا را تسخیر کرده و به واسطه‌ آن چشم آمریکا را در داخل کشور کور کردند.

وی با تاکید بر حضور پرشور مردم ایران در راهپیمایی ۱۳ آبان، خاطرنشان کرد: این راهپیمایی متعلق به همه مردم ایران بوده و درست است که پیشرو مبارزه با استکبار جهانی در این روز دانش‌آموزان و دانشجویان بوده‌اند ولی با توجه به نام این روز که «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» است، همه مردم باید در راهپیمایی ۱۳ آبان شرکت کنند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: مردم باید در راهپیمایی روز ۱۳آبان شرکت کرده و فریادهای ضد استکباری خود را به گوش جهانیان برسانند تا آمریکا متوجه شود که هنوز هم استکبار جهانی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها