فرمانده سپاه ناحیه مقاومت زرندیه
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت زرندیه گفت: پدافند غیرعامل یک اصلی همیشگی است که نباید تعطیل شود.
کد خبر: ۸۷۶۹۳۹۰
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرگرد پاسدار محمد مهجوری در جمع دانش آموزان دبیرستان فردوسی شهر زاویه با اشاره به آیاتی از قرآن کریم درباره پدافند غیرعامل گفت: خداوند در این کتاب آسمانی می فرماید، ما به داوود(ع) پیامبر صنعت تولید زره را آموختیم برای اینکه شما را در پناه خود قرار دهیم.

وی افزود: حضرت امام خمینی(ره) نیز در سالهای پایانی دفاع مقدس فرمودند، باید دفاع راهبردی همه جانبه تدوین شود، یعنی همه مردم با همه امکانات برای دفاع آماده باشند.

سرگرد پاسدار مهجوری با اشاره به اهمیت هفته پدافند غیرعامل تصریح کرد: در ادبیات انقلاب اسلامی و ادبیات دینی معتقدیم سه مانع بر سر راه قرار دارد اولین مانع شیطان است و بعد از آن نفس و مردم قرار دارد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت زرندیه خاطرنشان کرد: این موضوعات در بحث هایی تحت عنوان جنگ نرم، قدرت نرم، پدافند عامل، پدافند غیرعامل مطرح می شود.

وی افزود: در بحث پدافند غیرعامل، ولایت فقیه و فرماندهی کل قوا خود فرمان و پیگیری مکرر داشتند و برای آن چند مسئول نیز تعیین کردند تا امور اجرایی تسریع یابد؛ در زمان اجرا نیز مقام‌معظم رهبری به شخصه نظارت دارند.

سرگرد پاسدار مهجوری در ادامه گفت: یکی از تهدیدات اصلی در کشور بحث مواد مخدر است؛ ترفندی که دشمن امروز سعی دارد به واسطه آن جوانان ما را به خود مشغول سازد. برای مقابله هم جوانان ما باید هوشیار باشند و قدر خود را بدانند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت زرندیه تصریح کرد: یکی از اصول پدافند غیر عامل افزایش قدرت بازدارندگی است یعنی کشور به هر آنچه که می تواند توانش را افزایش دهد بنابراین پدافند غیرعامل یک اصلی همیشگی است که نباید تعطیل شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات