مسئول بسیج کارگری سپاه اردبیل:

جشنواره شعر شهدای کارگری در اردبیل برگزار می‌شود

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: جشنواره شعر شهدای کارگری روز دوشنبه، ۱۰ آبان ماه در اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۶۹۳۹۵
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۱
 به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، فرشید بختیارزاده عصر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: جشنواره شعر شهدای کارگری روز دوشنبه، 10 آبان ماه ساعت 10 صبح در سالن اجتماعات اداره تعاون، کار و رفاه شهرستان واقع در شهرک اداری کارشناسان اردبیل برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برای این جشنواره برنامه‌های مختلفی تدارک دیده شده است، گفت: در این جشنواره شعرا با مضمون شهدای والامقام و آرمان‌ها و ارزش‌های آنها شعرسرایی کرده و سخنرانان در این باب به ایراد سخنرانی می‌پردازند که محمدابراهیم کریمی، مسئول سازمان بسیج کارگری کشور اصلی‌ترین سخنران این جشنواره است.

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل از تجلیل از خانواده 2 شهید شاخص استان اردبیل در این جشنواره خبر داد و افزود: برنامه تجلیل از خانواده‌های معظم شهید سیدتقی محدث خلخالی و شهید یعقوب شادمان برای این جشنواره در نظر گرفته شده است.

بختیارزاده با اشاره به اینکه کنگره شهدای کارگری کشور امسال برگزار می‌شود، بیان کرد: براساس هدفگذاری‌های انجام شده قبل از برگزاری این کنگره کشوری جشنواره و یادواره‌های استانی در نظر گرفته شده ‌که  برای تعدادی از استان‌ها یادواره شهدای کارگری و برای برخی نیز جشنواره پیش‌بینی شده ‌که برای استان اردبیل نیز برگزاری جشنواره شعر شهدای کارگری تدارک دیده شده و بعد از این برنامه‌های استانی در تهران کنگره شهدای کارگری برگزار می‌شود.

وی برگزاری چنین جشنواره و برنامه‌هایی را راهکار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست و تصریح کرد: هر چه محتوای برگزاری چنین برنامه‌های معنوی و ارزشی غنی باشد به همان میزان می‌توان در انتقال فرهنگ اصیل ایثار در جامعه به ویژه نسل جوان موثر واقع شد که تلاش و جدیت بر این بوده تا بتوانیم جشنواره شعر شهدای کارگری را به شکل شایسته و مناسب برگزار کنیم.

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل اظهار کرد: فرهنگ ایثار و شهادت از برترین ارزشهای معنوی فرهنگ اسلامی است که در تثبیت استقلال کشور و هویت دینی و ملی آنان نقشی بی‌بدیل دارد و همگان باید در این راستا تلاش کنند.

بختیارزاده افزود: ثبات انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران مدیون ایثارگری و شهادت‌طلبی کسانی است که با بهره گیری از فرهنگ غنی ایثار و شهادت در راه مکتب و میهن خود ایثار کرده و به درجه رفیع شهادت نایل آمده‌اند، بنابراین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نه تنها یک وظیفه دینی بوده بلکه با امنیت ملی کشور گره خورده است.
ارسال نظرات