دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر زرندیه بر نقش آموزش و پرورش در احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر نقش تاکید کرد.
کد خبر: ۸۷۶۹۴۵۶
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرگرد پاسدار محمد مهجوری در جمع دانش آموزان و مربیان دبیرستان فردوسی شهرستان زاویه با اشاره به نقش آموزش و پرورش در توسعه و احیای امر به معروف گفت: آموزش و پرورش در تعمیق نگرش ها و باورهای دینی نقش بسزایی دارد که باید نسبت به احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در میان نوجوانان و جوانان با برنامه ریزی صحیح گام بردارد.

وی افزود: دانش آموزان باید بتوانند از همان ابتدا خوب  را از بد تمیز دهند و بتوانند در جامعه خود مثمرثمر واقع شوند و در راه پیشرفت جامعه خود، کارساز باشند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر زرندیه زرندیه مهمترین هدفِ  رسالت انبیا را تربیت و تزکیه عنوان کرد و گفت: انسان یگانه موجودی است که بیشترین نیاز را به تربیت و رسیدن به کمال دارد.

سرگرد پاسدار مهجوری با اشاره به لزوم توجه به تربیت و تعالی از سوی مربیان گفت: اگر انسان خوب تربیت شود و در مسیر کمال و انسانیت قرارگیرد، می تواند قله های پیشرفت و ترقی را یکی پس از دیگری پشت سر گذارد و تا بلندای آسمان انسانیت به پرواز در می‌آید.

وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همگانی است که طبق فرمایش مقام معظم رهبری (دام ظله) وظیفه آحاد ملت در این خصوص تذکر لسانی است؛ جوانان ما باید با آگاهی و بصیرت در برابر تهاجمات فرهنگی به ویژه در زمینه بدحجابی به امر به معروف و نهی از منکر اقدام نمایند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر زرندیه در پایان خاطرنشان کرد: انسانهای فرهیخته، علاوه بر خود در برابر جامعه نیز احساس مسئولیت دارند و این احساس مسئولیت اجتماعی را به زیبایی در زندگی امامان معصوم(ع) و در واقعه کربلا می توان مشاهده کرد و امر به معروف و نهی از منکر بارزترین مصداق عملی احساس مسئولیت اجتماعی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات