استاد حوزه علمیه و دانشگاه سمنان:

13آبان ماه روز استکبارستیزی است

استاد حوزه علمیه و دانشگاه سمنان با بيان اينكه روز 13آبان روزی است که چهره زشت و خبیث دشمن به جهانیان نشان داده می شود،‌گفت: روز 13آبان ماه روز استکبار ستیزی است.
کد خبر: ۸۷۶۹۵۲۴
|
۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، نشست معرفتی بصیرتی با موضوع استکبارستیزی و به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در حوزه شهید فهمیده سمنان برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین قلعه حسنی استاد حوزه علمیه و دانشگاه سمنان در حضور فرماندهان واحد های پیشگام این حوزه بیان کرد: روز 13آبان روزی است که چهره زشت و خبیث دشمن به جهانیان نشان داده می شود؛ بنابراین ملت ایران با همبستگی و اتحادی که دارند در این روز به خیابان ها آمده و راهپیمایی می کنند.

استاد حوزه علمیه و دانشگاه سمنان اظهار کرد: دانش آموزان و نوجوانان باید شهید فهمیده را الگوی زندگی خود قرار دهند و از ایثار این شهید والامقام درس بگیرند.

وی با اشاره بر اهمیت روز 13آبان نقش فرماندهان پیشگام را اثرگذار دانست و افزود: هرکدام از فرماندهان باید نیروهای بسیجی خود را در خصوص اهمیت این روز توجیه کنند.

حجت الاسلام قلعه حسنی تصریح کرد: شما فرماندهان باید چهره ی آلوده و اهداف شوم دشمنان را به بسیجیان نشان دهید و آن ها را از آسیب های موجود در جامعه نجات دهید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار