همزمان با فرا رسیدن روز دانش آموز:
به مناسبت فرارسیدن روز دانش‌آموز، چهارمین همایش جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی میبد در رضویه فیروز آباد میبد برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۶۹۵۲۵
|
۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، در این همایش که حجت الاسلام و المسلمین نجیمی(مسئول جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان یزد) وجمعی از فعالان فرهنگی و انقلابی میبد حضور داشتند از هفت دانش آموز فعال ونخبه فرهنگی میبد، آقایان محمد داوود فلاحی، احمد رضا علیخانی، زهرا و زهره دهقانی، سینا دهقانی، فاطمه قیاسی و محمد هادی فلاح به دلیل تلاشهای خستگی‌ناپذیر آنان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، قرآنی و انقلابی با اهداء جوایزی تقدیر شد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام و المسلمین سید محمدرضا حسینی‌زاده که پیرامون مدارس نور (که به تازگی در میبد آغاز به کار نموده) و اهداف آن برای حضار به ایراد سخن پرداخت.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین دکتر ابوالفضل امامی با مقایسه نظام آموزش و پرورش و انتخاب رشته در ایران و اروپا، آسیبهای مبنایی و راهبردی سبک فعلی انتخاب رشته در ایران را با استفاده از مدل الگوگرفته شده از روایتی از امیرالمومنین(ع) تبیین نمود.

و در پایان این مراسم به حضار دانش‌آموز و نوجوان، کتاب «شیرین‌تر از عسل» و به افراد بزرگسال، کتاب «توجیه‌المسائل کربلا» (به قلم سید علی اصغر علوی) تقدیم شد و بخشهایی از کتاب اخیر قرائت گردید. این اقدام بخشی از نذر فرهنگی یک خیر بود که در این مراسم ادا شد.


ارسال نظرات